تشکیل کارگروه پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در سال جاری/ همکاری همه جانبه دستگاه‌های مربوطه ضروری است

6:00 - 27 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۱۸۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های مربوطه در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: کارگروه پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در سال جاری تشکیل می‌شود.
تشکیل کارگروه پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در سال جاری/ همکاری همه جانبه دستگاه‌های مربوطه ضروری استعبدالرضا علیمحمدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی  از تشکیل کارگروه پیشگیری از تصادفات در سال جاری خبر داد.

وی اظهار کرد: تعداد زیاد تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن از مسائل مهمی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
 
این مقام قضایی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز به عنوان یکی از سیاست‌های مهم و اساسی در اداره پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته است.
 
علیمحمدی بیان کرد: به منظور رفع نقاط پرتصادف، شرکت در جلسات کمیسیون ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور استاندار و مطرح کردن برنامه و تلاش جهت گرفتن مصوباتی در زمینه اجرایی شدن گام‌های برنامه ضروری است.
وی افزود: در سال ۹۶ کارگروه پیشگیری از تصادفات در مرکز استان ۴ جلسه، شهرستان سامان ۱ جلسه، شهرستان کیار ۱ جلسه و شهرستان بن ۱ جلسه تشکیل گردید که مصوبات لازم جهت کاهش تعداد نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های برون شهری و مناطق پرتصادف درون شهری در دستور کار قرار گرفت.
 
علیمحمدی ضمن تاکید بر اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: پیشگیری از تصادفات به طور جدی در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قرار دارد و در سال جاری کارگروه پیشگیری از تصادفات به طور منظم و جدی ادامه خواهد یافت.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در پایان بر ضرورت همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌های مربوطه در راستای اجرای طرح فرهنگی پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در استان تاکید و انجام اقدامات لازم جهت تحقق این مهم را خواستار شد.
 


بی نام
|
-
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
فقط كافيه جلوي تردد رانندگانی رو بگيريد که با حركات خطرناك با جون آدما بازي میکنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *