مهاجری: مقابل نفت با ارزش‌ترین سه امتیاز را کسب کردیم/ کدام کار مسئولان پدیده عجیب نبوده است؟

18:37 - 24 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۱۶۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: برد ما مقابل نفت، با ارزش‌ترین سه امتیازی بود که گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ، رضا مهاجری پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر نفت تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ما تحت فشار بودیم و این مسئله روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشته بود. برد ما مقابل نفت، با ارزش‌ترین سه امتیازی بود که گرفتیم.

وی ادامه داد: خوشحالم مسئولان شهر حمایت‌مان کردند و اثر آن را دیدند. بازی امروز ما با بازی‌های گذشته متفاوت بود، هر چند که استرس هم داشتیم. ما باید برای سهمیه می‌جنگیدیم، اما به دلیل مشکلاتی که داشیم و الان هم داریم، باید برای بقا بجنگیم.

سرمربی پدیده خاطرنشان کرد: خوشحالم در آستانه مبعث پیامبر اسلام (ص) به پیروزی دست یافتیم و امیدوارم بتوانیم امانتی که دست ما هست، به صاحب اصلی‌اش برسانیم. بازیکنان ما امروز خیلی تلاش کردند و دروازه‌بان ما روز بی‌نقصی را سپری کرد. به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید از کادر فنی و دستیارانم تشکر کنم که این برد باارزش را بدست آوردیم. برای نفت هم ناراحتم که در این شرایط هستند، یک طرف شادی بود و یک طرف ناراحتی. فوتبال ادامه دارد و امیدوارم همه در ادامه راه موفق باشند.

مهاجری در خصوص اینکه مسئولان پدیده عنوان کرده‌اند برای فصل آینده تیمداری نخواهند کرد، گفت: کدام کارشان امسال عجیب نبوده است؟ نمی‌دانید چه زحماتی بازیکنان ما کشیده‌اند. از مدیر رسانه‌ای تیم بپرسید که تا ۱۲ شب دنبال رفع مشکلات بازیکنان‌مان بودیم تا بازیکنی که ۵ درصد گرفته بیاید و بازی کند. سختی‌های زیادی کشیدیم، بازیکنان به حرف من احترام گذاشتند و با تمام وجود بازی کردند. ما اتفاق عجیب و غریب امسال کم نداشتیم و امیدوارم این آخرین آن باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *