رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۱۷ قطعه از اراضی تخت میرزا به بیت المال بازگشت

10:00 - 23 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۱۳۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مسلم محمدیاران گفت: طی اقدامی هماهنگ و قاطعانه، ۱۷ قطعه از اراضی محدوده تخت میرزا به مساحت بالغ بر ۲۰.۲ هکتار از اراضی مورد تصرف متخلفین، به بیت المال بازگشت.

۱۷ قطعه از اراضی تخت میرزا به بیت المال بازگشتمسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به سیاست دستگاه قضایی استان در حفظ حقوق بیت المال، اظهار داشت: طی هماهنگی بعمل آمده در روز گذشته تعداد ۱۷ قطعه از اراضی واقع در محدوده موسوم به تخت میرزا به مساحت بالغ بر ۲۰/۲ هکتار، که بخش عمده آن جزو اراضی ملی و مابقی ازاراضی اختلافی میان اهالی آن منطقه است، در اقدامی قاطعانه از تصرف متعرضین به اراضی ملی و منابع طبیعی خارج و به بیت المال بازگشت.

این مقام قضایی تصریح کرد: این اقدام در راستای حفظ حقوق عامه و نیز حراست و حفاظت از حقوق بیت المال و به منظور پیشگیری از تداوم نزاع‌های دسته جمعی که در گذشته درخصوص این اراضی به وقوع پیوسته، صورت گرفته است.

وی ضمن بیان خبر بازداشت سه نفر و تشکیل پرونده قضایی برای آن‌ها در این خصوص، تشریح کرد: اراضی موسوم به تخت میرزا در محدوده جغرافیایی سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان واقع شده است که از سالیان دور به جهت تصرفاتی که از سوی تعداد محدودی از متخلفین، در این اراضی صورت گرفته، منشا نزاع و درگیری‌های بسیاری بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان ضمن هشدار جدی به متصرفین اراضی ملی و منابع طبیعی در کل استان، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در حراست و حفاظت از حقوق عامه و نیز حقوق بیت المال، بدون ذره‌ای مماشات با متخلفین برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت.



ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
یکی از بهترین کارهایی که جمهوری اسلامی انجام داده از ابتدا این گرفتن ملک های تحت تصرف ادمای گردن کلفت و زورگیر بوده ممنون
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
0
ازشهمیرزاد،،،تاتخت میرزا،،،،ملک شاه میرزا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *