تفریح بیش از حد جان مرد ثروتمند را گرفت+عکس

9:00 - 25 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۱۱۸۳
فیلم سینمایی "به دریا" به کارگردانی مشترک "باب فیشر" و "راب گرینبرگ" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "به دریا" به کارگردانی مشترک "باب فیشر" و "راب گرینبرگ" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و انتظار می رود مخاطبان خوبی را به سینماها بکشاند. "باب فیشر" یکی از کارگردانان اثر به همراه "لسلی دیکسون" نگارش فیلمنامه این اثر را انجام داده است.

تفریح بیش از حد جان مرد ثروتمند را گرفت+عکس///////////////////////جمعه

آنا فریس، اوا لونگوریا، امیلی مدیسون، سوزی کورتس، ایگوئینو دربز، سلسته زیگلر، جان هانا، جاش سگارا و مل رودریگز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

"به دریا" فیلمی کمدی از زندگی یک مرد راحت طلب است. یک مرد ثروتمند که در هنگام تفری ، مورد تهدید یکی از کارمندان سابقش قرار می گیرد و تا دم مرگ پیش می رود.

تفریح بیش از حد جان مرد ثروتمند را گرفت+عکس///////////////////////جمعه

باب فیشر پیش از این تنها به عنوان فیلمنامه نویس در سینمای هالیوود به فعالیت پرداخته و این اولین فیلم بلند سینمایی بوده که فیشر آن را کارگردانی کرده است. در عوض راب گرینبرگ نوزدهمین تجربه کارگردانی خود در سینما را تجربه می کند.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *