تصمیم گیری در رابطه با افزایش کرایه تاکسی تا سه هفته آینده/ اخذ کرایه خارج از تعرفه تعیین شده تخلف است

3:00 - 25 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۰۸۵۵
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر شده حداکثر ظرف ۳ هفته آینده در رابطه با افزایش کرایه تاکسی در سال ۹۷ برنامه ریزی شود.
تاکسی محمد علیخانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: شهرداری تهران هنوز لایحه افزایش کرایه تاکسی در سال ۹۷ را به شورای شهر تهران ارسال نکرده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه وارد سال ۹۷ شده ایم، باید در رابطه با میزان افزایش و یا عدم افزایش کرایه تاکسی در سال ۹۷ برنامه ریزی شود.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای ارسال لایحه افزایش کرایه به شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مقرر شده حداکثر تا ۳ هفته آینده شهرداری تهران لایحه افزایش کرایه‌ها در سال ۹۷ را به شورای شهر ارسال کند.
 
علیخانی ادامه داد: پس از ارسال لایحه افزایش کرایه‌ها به شورای شهر تهران از سوی شهرداری، لایحه ابتدا در کمیسیون عمران و حمل و نقل بررسی و سپس در صحن علنی شورای شهر تهران به موضوع افزایش کرایه تاکسی رسیدگی خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه هر گونه افزایش کرایه تاکسی و یا اتوبوس تا زمان تصویب لایحه از سوی شورای شهر تخلف محسوب می‌شود اظهارکرد: رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های خصوصی باید در نظر داشته باشند که هر گونه افزایش کرایه تا زمان مشخص شدن رقم نهایی افزایش کرایه‌ها تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *