اشتباه راهبردی اسرائیل در حمله موشکی به سوریه/روابط تل‌آویو و مسکو زیر سؤال رفت

10:27 - 21 فروردين 1397
کد خبر: ۴۱۰۷۰۶
یک کارشناس روس می‌گوید حمله موشک به سوریه اشتباه راهبردی اسرائیل بود چرا که روابط این رژیم و روسیه را زیر سؤال می‌برد.

اشتباه راهبردی اسرائیل در حمله موشکی به سوریه/روابط تل‌آویو و مسکو به کل زیر سؤال رفتبه گزارش گروه بین‌الملل ، یک کارشناس روس می‌گوید حمله موشکی اسرائیل به سوریه اشتباهی راهبردی بود.

«وایچسلاو ماتوزوف» در گفتگو با «راشاتودی» با بیان اینکه هواپیماها و نیروهای نظامی روسیه در پایگاهی حضور دارند که اسرائیل آن را بمباران کرده تأکید کرد: اسرائیل با این حمله موشکی اشتباهی راهبردی مرتکب شده و تمام روابط روسیه و اسرائیل را زیر سوال برده‌ است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز دوشنبه 8 موشک را به پایگاه هوایی تی-4 در استان حمص سوریه شلیک کرد که در پی آن شماری نیز زخمی و جان باختند و خساراتی نیز به پایگاه وارد شد.

«ماتوزوف» که ریاست «انجمن همکاری تجازی و دوستی جهان عرب و روسیه» را نیز برعهده دارد تأکید می‌کند: اینکه در این حمله هیچ نیروی نظامی روسیه کشته نشده شرایط را برای اسرائیل آسان‌تر نمی‌کند؛ هنگامی که یک پایگاه هوایی این چنین مورد حمله قرار می‌گیرد همه‌چیز تغییر می‌کند.

وی تصریح کرد: به نظرم توضیح چنین اقدام ستیزه‌جویانه‌ای برای اسرائیل بسیار سخت است؛ ارتش سوریه در حال مبارزه با تروریسم است و آنچه اسرائیل انجام داد را تنها می‌توان در زمینه کمک به گروه‌های تروریستی تحلیل کرد که هم‌اکنون در آستانه شکست کامل در غوطه شرقی قرار دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *