کمالوند: ایجاد انگیزه در بازیکنانم کار سختی است/ 2 تیم لیگ برتری خواستار من شده‌اند

18:41 - 15 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۹۳۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: ما بر خلاف پیکان نه شانس گرفتن سهمیه آسیا داریم و نه سقوط خواهیم کرد. در چنین شرایطی ایجاد انگیزه برای بازیکنان کار سختی است.

به گزارش گروه ورزشی ، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، چرا که آنها انگیزه زیادی برای کسب سهمیه دارند و از طرفی ما در زمین خودمان به دنبال 3 امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما برای بازی فردا چند بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداریم. از این رو قصد داریم به بازیکنان جوان میدان دهیم. آنها در تمرینات شرایط خوبی داشتند و از نحوه کارشان راضی‌ام.

وی با اشاره به اینکه پیکان به دنبال کسب سهمیه آسیا است، خاطرنشان کرد: ما بر خلاف حریف‌مان نه شانس گرفتن سهمیه آسیا داریم و نه سقوط خواهیم کرد. در چنین شرایطی ایجاد انگیزه برای بازیکنان کار سختی است. از این رو بیشتر از کار فنی باید از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کنیم. امیدوارم فردا یک بازی خوب و تماشاگرپسند را در ورزشگاه تختی ببینیم. ما برای این مسابقه بغلانی، مکانی و لطفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و چند نفر هم آماده نیستند اما نگرانی بابت غیبت آنها وجود ندارد البته مشکل سوشا مکانی کشیدگی عضله است و لطفی هم احتمالاً در دو سه بازی آخر بتواند برای ما به میدان برود.

کمالوند درپاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است تیمش روند صعودی در جدول رقابت‌ها داشته باشد، یادآور شد: قطعاً ما همه نگاه‌مان این است که تا رده هفتم پیش برویم و تا حتی اگه شده این جایگاه را حفظ کنیم. کارمان سخت است و باید برای بازیکنان انگیزه ایجاد کنیم. اعتقاد من این است اگر زودتر از تیم ما از سوی باشگاه حمایت‌هایی صورت می‌گرفت الان شرایط بهتری داشتیم و حتی می‌توانستیم در نیمه اول جدول باشیم. خیلی حرف‌ها است که به آن پرداخته‌ایم و زمانش نیست که دوباره مطرح کنم.

وی درباره اینکه چرا بازی ساعت 7 شب برگزار می‌‌شود، گفت: به هر حال هواداران در حال گشت و گذار عید دیدنی هستند و فکر کنم این زمان بهترین موقع برای برگزاری بازی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره اینکه آیا از شرایط تیمش و جایگاهی که در آن قرار دارد راضی است یا خیر، تصریح کرد: من از روز اولی که به اینجا آمدم گفتم که در کارم صداقت دارم و شاید یکسری حرف‌هایی زده باشم که برخی‌ها ناراحت شده باشند اما به هیچ‌وجه به کسی بی‌احترامی نکردم. ضمن اینکه به هر حرفی هم که زدم عمل کردم. الان هم می‌گویم اگر وضعیت باشگاه تغییر نکند احتمال ماندن من در این تیم بسیار ضعیف است.

کمالوند در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا این حرف‌ها را می‌زند که برای فصل بعد راهی تیم دیگر شود، گفت: شما نمی‌خواهد وارد این قضایا شوید. اگر من الان این حرف‌ها را می‌زنم منظورم این نیست که جای دیگری را مدنظر دارم البته نمی‌خواهم دروغ بگویم اما صادقانه اعلام می‌کنم که دو تیم لیگ برتری خواستار من شده‌اند اما به آنها گفته‌ام تا پایان فصل صبر کنید و مهمتر از آن باید ببینیم وضعیتم در نفت آبادان چه می‌شود؟ اگر شرایط اینجا تغییر کند که احتمال آن را ضعیف می‌دانم خوشحال می‌شوم در آبادان بمانم. متأسفانه بازیکنان من تا اینجای فصل 35 درصد از قرارداد فصل پیش خود و 50 درصد از قرارداد امسال خود را دریافت نکرده‌اند؛ البته بازیکنان خارجی ما بیشتر از 50 درصد گرفته‌اند. متأسفانه هر پولی این فصل به باشگاه آمد اکثر آن برای بدهی‌های گذشته هزینه شد. به هر حال فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردیم و اگر این مشکلات نبود الان جایگاه خیلی بهتری داشتیم. هر چند جایگاهی که الان در آن قرار داریم برای مردم رضایتبخش بوده است. اگر نگویم همه مردم آبادان اما 80 درصد فوتبال‌دوستان آبادانی از شرایطی که این فصل داشتیم راضی‌اند.

وی در این باره ادامه داد: من می‌خواهم از شما یک سوالی بپرسم آیا اگر بمانم مردم فصل بعد از من چه انتظاری دارند؟ غیر از این است که آنها می‌خواهند من برای تیمشان کسب سهمیه کنم. مطمئنا برای برآورده کردن خواسته‌های تماشاگران نیاز به بازیکن خوب داریم. تیمی که هنوز 50 درصد قرارداد بازیکنانش را نداده و 35 درصد بازیکنانی چون بغلانی و عبدالله‌زاده از فصل پیش طلبکارند چطور می‌شود به آینده دلخوش بود؟ قطعاً مردم از من انتظار دارند و من در شرایطی در آبادان خواهم ماند که بتوانم انتظارات آنها را برآورده سازم. تأکید می‌کنم که دو تیم لیگ برتری من را خواسته‌اند اما همه را به آخر فصل موکول کرده‌ام. اولویت اولم آبادان است و اگر مشکلات حل شود می‌مانم در غیر اینصورت می‌روم چون نمی‌توانم با وجود مشکلات انتظار مردم را برآورده کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که چقدر در این فصل در باشگاه نفت آبادان هزینه شده است، عنوان کرد: با توجه به اطلاعاتی که من دارم مبلغی در حدود 7 تا 7.5 میلیارد پرداختی باشگاه به کل اعضای تیم بود. قاعدتا خیلی از پول‌هایی که به باشگاه آمد صرف بدهی‌ها شد. هر بار به من می‌گفتند این همه پول به باشگاه آمده پس چه شده است؟ غافل از اینکه خیلی از این پول‌ها صرف بدهکاری‌های باشگاه شده است. مسلما وقتی این شرایط ادامه پیدا کند نمی‌شود کاری پیش برد. تأکید من این است که در صورتی می‌مانم که انتظاراتم برآورده شود پولی برای خودم نمی‌خواهم به قراردادی که دارم راضی‌ام و حتی یک ریال هم لازم نیست اضافه شود اما برای جذب بازیکن و تقویت تیمم نیاز داریم که شرایط تغییر کند چرا که دوست ندارم بمانم و ارتباط خوبم با مردم آبادان خدشه‌دار شود. حتی اگر امروز هم برای جذب بازیکن جدید و تغییر شرایط اقدام شود دیر است چرا که تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و سایپا از همین حالا اقدام کرده‌اند.

کمالوند با تأکید بر اینکه باشگاه از خواسته‌های او مطلع است، افزود: برنامه‌های من این است که یکسری بازیکنان خوب را به جمع خود اضافه کنیم و نفراتی را که در این فصل خواسته‌های ما را برآورده کردند حفظ شود. مطمئنا باید بازیکنی بیاوریم که از داشته‌های فعلی‌مان بیشتر باشد. ما وقتی 50 درصد قرارداد بازیکنان هنوز پرداخت نشده و 35 درصد از فصل پیش مانده است نمی‌شود کاری پیش برد. باید فکر اساسی برای باشگاه کرد. شما مطمئن باشید فصل بعد تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی خیلی قوی‌تر از این فصل خواهند بود و کار ما برای رقابت با تیم‌های بالای جدول بسیار سخت است اگر می‌خواهند عقب نمانند باید از همین امروز اقدام شود که فردا هم دیر است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *