نشست و برخاست سیاستمدار تندروی آمریکایی با فرقه تروریستی رجوی؟!

12:07 - 03 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۷۵۵۹
عباسعلی کدخدایی در تلگرامش نوشت: امروز این سوال اساسی مطرح است که چرا یک سیاستمدار تندروی آمریکایی به پست حساسی گمارده می‌شود در حالی که مرتب با فرقه تروریستی رجوی نشست و برخاست داشته و از حامیان سرسخت این گروهک شناخته می‌شود.

حامی تروریست‌ها در دولت آمریکا!به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان با انتشار پستی در تلگرامش با عنوان «حامی تروریست‌ها در دولت آمریکا!» نوشت: خبر کوتاه است، اما معنا دار. جان بولتن حامی آمریکایی منافقین عالی‌ترین پست سیاسی را در دولت تمامیت خواه ترامپ بدست آورد! در سال‌های اول انقلاب که فضای مبارزه با آمریکا فراگیر بود برخی از گروهک‌های تروریستی به دروغ خود را به عنوان تنها گروه مبارز علیه آمریکا جلوه می‌دادند و شعار‌های به اصطلاح ضدامپریالستی آن‌ها گوش فلک را کر کرده بود.

اگر چه مردم همان موقع رفتار دوگانه این گروهک‌ها را بر نمی‌تابیدند و معتقد بودند این‌ها دست آموز خود آمریکا و استکبار هستند و به شعار‌های آن‌ها اعتماد نمی‌کردند. فرقه تروریستی رجوی از همین قماش بود و مردم آن‌ها را نه تنها در مقابل آمریکا نمی‌دیدند بلکه همراه با آنان می‌دیدند و اقدامات آن‌ها علیه مردم را در راستای تامین منافع بیگانگان می‌دانستند.

امری که به فاصله یکی دوسال صحت آن محرز شد. بعد از اعلام جنگ مسلحانه علیه مردم و ترور فرزندان این مرز و بوم توسط گروهک منحرف رجوی ماهیت آن‌ها بر ملا شد و بعد‌ها در عملیات مرصاد و همدستی آن‌ها با صدام و حامیان او بهتر شناخته شدند.

امروز این سوال اساسی مطرح است که چرا یک سیاستمدار تندروی آمریکایی به پست حساسی گمارده می‌شود در حالی که مرتب با فرقه تروریستی رجوی نشست و برخاست داشته و از حامیان سرسخت این گروهک شناخته می‌شود. آیا می‌توان باور کرد این‌ها همه اتفاقی است؟ شعار دفاع از خلق و مردم در همان اوائل کار تبدیل شد به ضرورت کشتن مردم و امروز شعار ضدآمریکایی آن‌ها به مفهوم خوابیدن در بغل مخالفین مردم تعییر شده است.

سوال این است که چه اتفاقی افتاد که شعار مبارزه با امپریا‌لیست آمریکا تبدیل به همکاری و مزدوری برای آن‌ها شده است؟ آیا این قبیل گروهک‌ها از اول ساخته و پرداخته همان استکبار جهانی و به قصد ضربه زدن به مردم و منافع همین مردم به وجود نیامده بودند؟ ضمن اینکه بدیهی است که مخالفین مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران، همه از یک آبشخور سیراب می‌شوند، آن هم آمریکا و اذناب پلیدش، خواه شعار ضدآمریکایی بدهند و خواه حامی حقوق بشر باشند؛ و درس امروز اینکه مراقب باشیم در مخالفت‌ها مقابل مردم قرار نگیریم و عمله آمریکا نشویم.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *