دادستان لرستان از مراکز اقامتی و رستوران‌های بین شهری بازدید کرد

13:45 - 02 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۷۴۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در راستای حفظ حقوق عامه و تکریم مسافران نوروزی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین راهی بازدید کرد.

عیدانه 53// دادستان لرستان از مراکز اقامتی و رستوران‌های بین شهری بازدید کردسعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از بازدید و سرکشی از رستوران‌ها و مراکز اقامتی خبر داد و گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و رعایت حقوق مسافران نوروزی از آغاز ایام تعطیلات کار سرکشی و بازرسی از مراکز اقامتی، تفریحی، رستوران‌ها، پارک‌ها، ترمینال‌ها و ... در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در طی سه روز گذشته از اکثر این مراکز بازدید و بر رعایت اصول بهداشتی و رعایت حقوق شهروندی تاکید شده است.

این مقام قضایی بیان کرد: خوشبختانه شهرداری و دیگر دستگاه‌های مسئول در راستای تامین رفاه و آرامش مسافران نوروزی اقدامات خوبی داشته اند که قالب تقدیر است.

رازانی افزود: با توجه به این که خرم آباد مقصد و یا در مسیر بسیاری از سفر‌های نوروزی است تلاش شده است تا جایی که امکان دارد نسبت به تامین نیاز‌های مسافران خدمترسانی مطلوب انجام شود که بازدید از مراکزی همچون مراکز اقامتی، رستوران‌های بین شهری و نقاط ترافیکی شهر در همین راستا صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در پایان گفت: خوشبختانه با توجه به دیدار و گفت‌وگو‌هایی که با مسافران داشته ایم اکثرا از خدمات ارائه شده رضایت داشته اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *