حمایت از کالای ایرانی به مثابه کاهش وابستگی به بیگانگان و شکوفایی صنعت است/ مردم تولید کنندگان داخلی را با خرید کالای ایرانی حمایت کنند

9:00 - 02 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۷۴۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اجتماعی قوه قضاییه گفت:حمایت از کالای ایرانی به مثابه حمایت از توان اقتصادی داخلی، کاهش وابستگی به بیگانان و افزایش قدرت تولید و شکوفایی صنعت است و مردم باید با خرید و مصرف کالای ایرانی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.

عیدانه 48// حمایت از کالای ایرانی به مثابه کاهش وابستگی به بیگانان و شکوفایی صنعت است/ مردم تولید کنندگان داخلی را با خرید کالای ایرانی حمایت کنندمحمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی وقضایی با اشاره به شعار امسال مبنی حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی به مثابه حمایت از توان اقتصادی داخلی، کاهش وابستگی به بیگانان و افزایش قدرت تولید و شکوفایی صنعت است.

وی گفت: با وجود نیروی جوان و خلاق در کشور، منابع طبیعی، توان علمی دانشمندان و صنعتگران داخلی، نه تنها در تولید کالا می‌توان خودکفا شد بلکه می‌توانیم موجبات رونق اقتصادی هر چه بیشتر در منطقه و خاورمیانه را فراهم کنیم.

وی افزود: بیکاری از جمله علل شکل گیری آسیب‌های اجتماعی است که می‌توان با فراهم کردن زمینه‌های تولید، نسبت به اشتغال زایی نیرو‌های بالقوه اقدام کرد.

این مقام قضایی با اشاره به برابری کیفیت کالای ایرانی با کالا‌های وارداتی و در موارد فراوانی بالا بودن کیفیت کالای ایرانی در مقایسه با تولیدات خارجی افزود: بسیاری از کالا‌های قاچاق توانسته اند با وجود کیفیت پایین در میان عده‌ای از مردم مصرف کننده جا پیدا کنند که برای کاهش ورود و مصرف این کالا‌ها ضروری است از تولیدات داخلی به طور جدی حمایت کنیم.

معاون رییس قوه قضاییه در پایان از مردم خواست تولید کنندگان داخلی را با خرید و مصرف کالای ایرانی حمایت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *