رئیس جمهوری فردا به استان کرمانشاه سفر می‌کند

18:24 - 28 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۷۱۸۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار کرمانشاه از سفر رئیس جمهوری به این استان خبر داد و گفت: حسن روحانی روز سه شنبه ۲۹ اسفند به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح چند طرح تولیدی، خدماتی و کشاورزی به کرمانشاه سفر می‌کند.

رئیس جمهوری فردا به استان کرمانشاه سفر می‌کند

به گزارش گروه سیاسی ،استاندار کرمانشاه از سفر رئیس جمهوری به این استان خبر داد و گفت: حسن روحانی روز سه شنبه ۲۹ اسفند به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح چند طرح تولیدی، خدماتی و کشاورزی به کرمانشاه سفر می‌کند.

هوشنگ بازوند عصر دوشنبه در گفت و گویی خبری اظهار کرد: قرار است روحانی در این سفر که تعدادی از وزرا و اعضای کابینه ایشان را همراهی می‌کنند، از ۲ روستای زلزله زده شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین بازدید و با مردم دیدار و گفت و گو کند.

وی افزود: شرکت در شورای اداری استان، دیدار با خانواده جانباختگان از زلزله آبان ماه و افتتاح چند طرح خدماتی، کشاورزی و تولیدی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به این استان است.

بازوند تاکید کرد: چند نفر از وزرا و اعضای کابینه در این سفر رئیس جمهوری را همراهی می‌کنند و قرار است به شهرستان‌های مختلف استان سفر کنند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: افتتاح خط راه آهن کرمانشاه عیدی رئیس جمهوری به مردم این استان است.

بازوند همچنین از دیدار صمیمی خانواده‌های جانباختگان زلزله ۷.۳ دهم ریشتری سرپل ذهاب با رئیس جمهوری خبر داد و گفت: روحانی تحویل سال ۹۷ را در کنار خانواده‌های عزادار زلزله غرب استان خواهد بود و از همانجا با مردم کشور نیز سخن خواهد گفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *