باید با استفاده از ابزار هنری به روز، باعث پیوند نسل امروز و دیروز شویم

14:54 - 27 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۶۹۰۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: جشنواره ملی سرزمین نور یکی از جشنواره های موثر در جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس از طریق هنر است.

باید با استفاده از ابزار هنری به روز، باعث پیوند نسل امروز و دیروز شویمبه گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام حسینی با اشاره به اثرگذاری جشنواره ملی سرزمین نور که همه ساله برگزار می شود،اظهار داشت: بنده معتقدم که دفاع مقدس، تجلی هنر مردان الهی بود که سرآمد آن، شهادت است و استخراج این هنر، از طریق هنر ممکن می شود و می توان گفت که جشنواره یکی از بهترین راه ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که از طریق این جشنواره عاملی برای استخراج گنجینه دفاع مقدس از طریق هنر است.

وی ادامه داد: هنر را چیزی جز هنر نمی تواند منتقل کند و جشنواره سرزمین نور، این حرکت هنری در مسیر ترویج فرهنگ شهدا را در دستور کار خود قرار داده است و اهداف این جشنواره، استخراج گنجینه دفاع مقدس از راه های مختلف هنری و ادبی مثل شعر، داستان،خاطره نویسی،فیلم،عکس و... است.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: امروزه باید با استفاده از هر آنچه که باعث پیوند دادن نسل امروز و دیروز می شود، استفاده و بهره ببریم و هیچ ابزاری همچون ابزار هنر در این مسیر ماندگار نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه هنر مردان خدا، شهادت است، گفت: شهدا با هنر خود یعنی شهادت، باعث حفظ اسلام شدند و تنها از طریق هنر می تواند هنر مردان خدا را نمایان کرد و به نسل امروز معرفی نمود و جشنواره ملی سرزمین نور یک کار هنری است که باعث تشویق و ایجاد انگیزه درجوانان می شود که با هنر خود، راه شهدا را ماندگار تر کنند.

وی در پایان افزود: رهبرانقلاب، راهیان نور را یک سنت حسنه توصیف نموده اند و فرموده اند که راهیان نور یک فناوری برای استخراج معدن و میراث دفاع مقدس است و ما برای اثرگذاری بیشتر راهیان نور، نیازمند به روز کردن ابزارهای هنر داریم و در این زمینه باید همفکری بیشتری داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *