آشناسازی نسل امروزی با دفاع مقدس از برکات راهیان نور است

14:49 - 27 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۶۹۰۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه برکات راهیان نور کمتر از اهمیت دفاع مقدس نیست، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مظهر حقیقی و اقتدار ملی است

آشناسازی نسل امروزی با دفاع مقدس از برکات راهیان نور استبه گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام «عباس محمد حسنی» در آیین جشنواره راهیان نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، تقویت و ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت را ضروری خواند و گفت: همانگونه حضور موثر در دفاع مقدس یک تکلیف ملی بود در ارتباط با راهیان نور همان وظیفه و تکلیف وجود دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های راهیان نور برکات فردی و اجتماعی دارد، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مظهر حقیقی و اقتدار ملی است.

حجت الاسلام محمدحسنی افزود: ما موظف هستیم نام شهیدان را زنده تر کنیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سال به سال و نسل به نسل گسترش دهیم تا انقلاب ما زنده تر و پویاتر مسیر خود را ادامه دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: اگر کربلای حسینی نبود اسلام و شیعه نبود و اگر شهیدان دفاع مقدس نبودند از ایران اسلامی خبری نبود بنا بر این شهیدان دفاع مقدس عزت، استقلال و شرف ملی و آقایی جهانی را برای ایران اسلامی را به ارمغان آورده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی بسترسازی و تبیین سازی دوران دفاع مقدس را از برکات راهیان نور دانست و گفت: تبیین ارزش های دفاع مقدس و حماسه های آفریده شده توسط شهدا و رزمندگان جنگ به نسل امروزی لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در ارتش، مقابله با توطئه های دشمن از دیگر برکات راهیان نور عنوان کرد و گفت: فراموش سازی دفاع مقدس از سوی کسانی که منافع نامشروع دارند از توطئه های دشمنان است.

وی اظهار داشت: امروز انگیزه هایی از سوی دشمنان این ملت وجود دارد، به فراموشی سپردن دفاع مقدس است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه چرا باید حماسه های شهید حسین فهمیده از کتابهای درسی دانش آموزان حذف شود، گفت: بشکند آن قلمی که دستور حذف حماسه رزمندگان را از کتابهای درسی داد.

وی آشناسازی نسل امروزی با زوایای پنهان و آشکار دفاع مقدس از برکات راهیان نور خواند و گفت: امروز برای قدرتمند شدن دشمن ایران پول خرج می شود و برای اینکه انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *