دستگاه دیپلماسی توان خود را در مسیر هماهنگی برای سرمایه‌گذاری خارجی بگذارد

11:10 - 03 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۶۳۸۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی ما باید در مسیر هماهنگی سرمایه‌گذاری خارجی با یک قدرت و توان بیشتری وارد عمل شود تا ما از این طریق منافع خودمان را تأمین کنیم.
دستگاه دیپلماسی توان خود را در مسیر هماهنگی برای سرمایه‌گذاری خارجی بگذاردمحمدمهدی برومندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به اولویت‌های حوزه سیاست خارجی در سال ۹۷ گفت: مسیر حوزه سیاست خارجی ایران کاملاً مشخص بوده و در واقع ما به دنبال عزت ملت ایران، توسعه روابط متقابل با کشور‌ها و درنظر گرفتن منافع جمهوری اسلامی ایران پیش خواهیم رفت و این موارد باید در اولویت کاری دستگاه دیپلماسی کشور باشد.

نائب رئیس دوم «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس تأکید کرد: ضرورت دارد تا ما در سال ۹۷ در جهت تأمین منافع ملی ایران سیاست‌های درستی را داشته باشیم و علاوه بر این در زمینه مشکلات اقتصادی هم از طریق سرمایه گذاری‌های خارجی اقدام کنیم.

برومندی تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی ما باید در مسیر هماهنگی سرمایه گذاری خارجی با یک قدرت و توان بیشتری وارد عمل شود تا ما از این طریق منافع خودمان را تأمین کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *