بهترین بوکسور سال 96 انتخاب شد

9:36 - 25 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۵۹۲۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
برترین بوکسور ایران در سال 96 از نظر کارشناسان این رشته انتخاب شد.

بهترین بوکسور سال 96 انتخاب شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بوکسورهای زیادی در سال 96 برای بوکس ایران افتخار آفرینی کردند و در این بین نام چند چهره جدید بر سر زبان ها افتاد. خبرنگار میزان برای انتخاب بهترین بوکسور سال 96 سراغ چند کارشناس این رشته ورزشی رفت و نظر آنها را در خصوص 3 بوکسور برتر ایران در سال 96 پرسید.

حسین نهرودی ، علی رضا استکی ، علی مظاهری ، عبدالرضا انصاری ، رضا مهدی پور ، اصغر اشرفی ، همایون امیری ، مهدی هاشمی و ... در این نظرسنجی شرکت و مشتزنان برتر ایران را گزینش کردند.

طبق نظرات کارشناسان سجاد کاظم‌زاده با 35 امتیاز به عنوان بهترین بوکسور شناخته شد. سید شاهین موسوی با 17 امتیاز و امید احمدی صفا با 15 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

کاظم زاده در سال 96 تک مدال برنز بوکس ایران در قابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد و در تورنمنت بلغارستان هم به مدال نقره رسید.

شاهین موسوی در رقابت‌های قهرمانی کشور برای نخستین بار به مدال نقره رسید و در تورنمنت بلغارستان نیز مدال برنز را کسب کرد. امید احمدی صفا هم در بازی های کشورهای اسلامی باکو به مدال برنز رسید.

بوکسورهایی مانند فروتن گل آرا (11 امتیاز) ، احسان روزبهانی (8 امتیاز) ، سجاد محرابی (7 امتیاز) ، سالار غلامی (5 امتیاز) و رضا حسن‌نیا (5 امتیاز) هم از نظر کارشناسان به ترتیب رده های چهارم تا هشتم را به دست آوردند.

به گزارش میزان، نحوه امتیازدهی به بوکسورها به این ترتیب بود که انتخاب اول هر کارشناس 5 امتیاز و انتخاب‌های دوم و سوم به ترتیب 3 و 1 امتیاز داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *