حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری در چارچوب قانون / رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی در شعب ویژه / سازمان‌ها و فعالان حوزه اقتصاد مشکلات خود را به ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام کنند

8:15 - 09 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۵۸۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضایی در استان با ایجاد امنیت قضایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال وتامین امنیت اقتصادی وسرمایه گذاری درچارچوب قانون حمایت می‌کند.
حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری در چارچوب قانون / رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی در شعب ویژه / سازمان‌ها و فعالان حوزه اقتصاد مشکلات خود را به ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام کنند (35)علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: دستگاه قضایی در استان با ایجاد امنیت قضایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال وتامین امنیت اقتصادی وسرمایه گذاری درچارچوب قانون حمایت می‌کند.

این مقام قضایی با بیان اینکه شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های مهم اقتصادی در دادگستری بوشهر وجود دارد تا در اسرع وقت به این گونه پرونده‌ها رسیدگی شود، اضافه کرد: تسریع در رسیدگی و حل و فصل این قبیل پرونده‌ها به ما کمک می‌کند تا درجهت رفع موانع امر تولید و اقتصاد که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است گام برداریم.

جمادی تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و حمایتی حقوقی و قضایی و تامین امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری و با رفع موانع و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در چارچوب قانون زمینه تداوم فعالیت کارفرمایان و فعالان اقتصادی ایجاد می‌شود.

رئیس کل دادگستری بوشهر با اشاره به اینکه با مفاسد اقتصادی و متخلفین در حوزه اقتصاد و صنعت نیز برخورد جدی می‌شود ادامه داد: درخصوص رسیدگی به پرونده‌های مهم جرایم مالی و اقتصادی از جمله جرایم قاچاق و ارز و اخلال در نظام اقتصادی کشور تسریع می‌شود و قاطعانه با این قبیل جرایم برخورد می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *