با خوردن آجیل بشقاب غذای خود را کوچک‌تر کنید

11:25 - 02 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۵۶۷۷
خوبی آجیل این است که بعد از مصرف افراد میلی به خوردن غذا ندارند و کمتر برنج می‌خورند؛ ۳۰ عدد پسته ۱۲۰ کالری دارد، سیرکننده و شبیه یک وعده غذایی است بنابراین اگر با خوردن آجیل بشقاب غذای شما کوچک‌تر شود، عادت خوبی است.

آجیل نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، تخمه کدوی ریز یکی از بهترین گزینه هاست؛ زیرا زمان زیادی طول می‌کشد تا فرد نیم سیر از آن را بشکند. خوبی این دانه‌ها این است که فرد هم پذیرایی می‌شود هم کالری کمتری دریافت می‌کند. مسلماً بادام، پسته، فندق، بادام‌زمینی و... راحت‌تر خورده می‌شوند و میزان مصرف در همان زمان بیشتر است.

در بین مغز‌ها هم در درجه اول گردو، چون سرشار از اسید چرب امگا ۳ است. البته معمولاً در آجیل نوروزی گردو استفاده نمی‌شود. بقیه مغز‌ها نیز حاوی اسید‌های چرب هستند و می‌توان به تعادل آن‌ها را مصرف کرد.

خوبی آجیل این است که بعد از مصرف افراد میلی به خوردن غذا ندارند و کمتر برنج می‌خورند. ۳۰ عدد پسته ۱۲۰ کالری دارد، سیرکننده و شبیه یک وعده غذایی است؛ بنابراین اگر با خوردن آجیل بشقاب غذای شما کوچک‌تر شود، عادت خوبی است.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *