برگزاری کارگاه آموزشی توسط دو شرکت بین المللی

12:11 - 23 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۵۵۶۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
برای نخستین بار در تاریخ نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالی بین المللی علاوه بر غرفه داری، کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه اقتصاد ، یاسر فلاح اعلام کرد: اهمیت FINEX ۲۰۱۸، دو موسسه بین المللی را بر آن داشت تا در ابتدای روز‌های ثبت نام برای جایگزینی غرفه ها، حضور خود را در این رویداد بین المللی قطعی کنند.

وی در این خصوص ادامه داد: شرکت EY و موسسه رتبه بندی اعتباری Capital Intelligence دو شرکتی هستند که طی روز‌های برگزاری نمایشگاه علاوه بر شرکت در این دوره از نمایشگاه به برگزاری چهار کارگاه آموزشی نیز می‌پردازند.

یاسر فلاح در این خصوص بیان داشت: این چهار کارگاه آموزشی به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و مدرس آن نیز مقامات ارشد این دو موسسه بین المللی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه در پایان دوره آموزشی، گواهی نامه‌هایی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود، ابراز داشت: شرکت در این کارگاه‌ها نیز برای بازدید کنندگان و غرفه داران با ثبت نام امکان پذیر است.

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX ۲۰۱۸) با بیان اینکه شرکت (EY (Ernst & Young یکی از چهار شرکت بزرگ بین المللی در ارائه خدمات حرفه‌ای و تخصصی مالی، حسابرسی و مشاوره مالی و حسابرسی مالیات است، ابراز داشت: دفتر مرکزی این شرکت در لندن مستقر است و فعالیت این موسسه در زمینه حسابرسی، رتبه‌بندی، مدیریت ریسک فناوری و امنیت، ریسک سرمایه‌گذاری، ریسک بازار، مشاوره حقوقی و ... است.

وی ادامه داد: شرکت رتبه بندی اعتباری Capital Intelligence نیز به عنوان یکی دیگر از شرکت کنندگان در یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی، بورس بانک و بیمه FINEX ۲۰۱۸ در حال حاضر برای بیش از ۳۰۰ شرکت و برای ۳۹ کشور در زمینه ابزار‌های مالی از جمله اوراق قرضه، صکوک و سایر تعهدات مالی فعالیت می‌کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: موسسه Capital Intelligence به عنوان متخصص بازار‌های نوظهور، در کشور‌های حوزه خاورمیانه، مناطق وسیعی از مدیترانه، اروپای مرکزی و شرقی، جنوب آسیا، آسیای جنوب شرقی، خاور دور، شمال و جنوب آفریقا فعالیت دارد.

یادآور می‌شود، فاینکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ برگزار می‌شود، شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می‌توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *