رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الوصل تیم ضعیفی نبود، پرسپولیس خوب بازی کرد/ مهاجمان زیاد موقعیت از دست می‌دهند

11:06 - 23 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۵۵۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الوصل تیم ضعیفی نبود بلکه پرسپولیس تیم قدرتمندی است و خوب بازی کرد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با برتری پرسپولیس برابر الوصل در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی بود و با توجه به اینکه بازی در زمین حریف برگزار می‌شد تیم عملکرد خوبی داشت. کیفیت خوب زمین چمن هم در این عملکرد خوب تاثیر زیادی داشت و بیانگر این بود که تیم برانکو در زمین مناسب و خوب تاکتیک‌هایش را می‌تواند به خوبی پیاده کند.

وی افزود: در بازی برابر الوصل صادق محرمی جزو بازیکنان خوب پرسپولیس بود که هم در نفوذها هم در دفاع عملکرد خوبی داشت. از طرفی تیم برانکو با حضور بازیکن خوبی مثل کمال کامیابی‌نیا وسط زمین را گرفت و اجازه مانور به هافبک های السد را نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: بهتر بود برانکو برای تهاجمی‌تر شدن تیمش از ماهینی در پست دفاع راست استفاده می‌کرد و محرمی را یک خط به جلو می‌برد. فرشاد هم که از آماده‌های این روزهای پرسپولیس است هافبک چپ بازی می‌کرد و امیری به خط حمله می‌رفت.

کلهر در پاسخ به این پرسش که آیا الوصل تیم ضعیفی بود که پرسپولیس توانست آن‌را در بازی خارج از خانه شکست دهد و یا پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد، تصریح کرد: الوصل تیم ضعیفی نبود، پرسپولیس تیم قدرتمندی است و خوب بازی کرد. نقطه ضعف این تیم در خط دفاعی‌اش بود و هافبک‌ها و مهاجمان این تیم عملکرد خوبی داشتند. از طرفی زوج شجاع و سید جلال در خط دفاع پرسپولیس واقعا جواب داده و آنها خیلی خوب بازی می‌کنند و اجازه مانور به هر مهاجمی را نمی‌دهند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس موقعیت زیاد هدر می‌دهد و این موضوع ممکن است در بازی‌های مهم‌تر به ضرر تیم برانکو شود، تصریح کرد: درست است. پرسپولیس در این مدت کمی فراز و نشیب داشته است. بازیکنان باید بیشتر قدر موقعیت‌ها را بدانند تا در بازی‌های مهم مثل بازی با الهلال و السد تیم دچار مشکل نشود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد: تیم برانکو به نظر من در برخی مواقع باید تغییر تاکتیک بدهد. چرا که پرسپولیس مهره‌های لازم را برای تاکتیک چهار سه سه را دارد تا هجومی‌تر بازی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *