با بیرون آمدن غفوری و تیام زهر خط حمله گرفته شد/ داور مجبور شد پنالتی بگیرد

12:11 - 22 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۵۲۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم و بعد از بیرون آمدن غفوری و تیام زهر خط حمله استقلال گرفته شد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تساوی شب گذشته استقلال مقابل العین اظهار داشت: استقلال نیمه اول خوب بود و با حمایت هوادران العین را تحت فشا رقرار داده بود و به خواسته خودش هم رسید، اما در نیمه دوم بچه‌ها کمی خسته بودند که آن هم به خاطر فشار مسابقات است.

وی ادامه داد: البته این نکته را باید بگویم که العین هم به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و تمام کانال‌های نفوذ را بسته بود حتی کاملا تیام را تحت نظر داشتند، چون می‌دانستند بازیکن خطرناکی است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: در نیمه دوم و بعد از بیرون آمدن غفوری و تیام زهر خط حمله استقلال گرفته شد و مدافعان العین به راحتی جلو آمدند. استقلال می‌خواست مثل بازی پرسپولیس در نیمه دوم نتیجه را حفظ کند و گل دوم را بزند، اما العین تیم خوبی بود مخصوصا عمر عبدالرحمان که بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس صعود به دور بعد را دارد خاطرنشان کرد: مسلما شانس داریم و شانس صعود هم دست خودمان است. ما اگر روز سیزدهم فروردین الریان را ببریم راحت صعود می‌کنیم آن هم در شرایطی که هوادارانمان به ورزشگاه می‌آیند.

وی در خصوص اینکه آیا پنالتی صورت گرفته روی فرشید اسماعیلی واقعا پنالتی بود عنوان کرد: در آن صحنه اسماعیلی بسیار خوب عمل کرد و بدنش را مقابل دفاع حریف قرار داد، داور هم مجبور شد پنالتی بگیرد. حرکت اسماعیلی حرفه‌ای و عالی بود به نظر من پنالتی کاملا درست بود. بعد هم آنقدر در بازی رفت استقلال از داوری آسیب دید که حد و حساب ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بهترین بازیکن استقلال مقابل العین گفت: فرشید اسماعیلی شب خوبی را سپری کرد وفرشید باقری هم به جز صحنه‌ای که العین به گل رسید در بقیه زمان بازی عملکرد خوبی داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *