رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات صدور حکم ۴ پرونده قاچاق اعلام شد/ کشف و ضبط ۲ محموله قاچاق شامل ۲۶ هزار عدد انواع مواد محترقه

10:11 - 22 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۵۱۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان جزئیات ۴ پرونده قاچاق که احکام آن اخیرا صادر شده است را اعلام کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان جزئیات ۴ پرونده قاچاق که احکام آن اخیرا صادر شده است را اعلام کرد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با عملکرد بسیار مناسب و به موقع دایره آگاهی شهرستان‌های زنجان و ایجرود ۲ محموله قاچاق شامل ۲۶ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد و پس از رسیدگی به ۲ پرونده مذکور در شعب تعزیرات حکومتی زنجان، نهایتا متهمین به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت ۳۹۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی در مورد صدور حکم قاچاق ۱۹۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی، گفت: قاچاقچی این محموله که در شهرستان سلطانیه دستگیره شده بود، به تعزیرات حکومتی احضار و پس از ارائه دفاعیات، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز اعلام و وی را به ضبط محموله و پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ممیزی در خصوص صدور حکم پرونده قاچاق ۲۸ هزارلیتر نفت  سفید و نفتگاز، اظهار داشت: این محموله قاچاق از ۲ دستگاه تریلی در شهرستان زنجان کشف و پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد. رئیس شعبه رسیدگی کننده به صورت خارج از نوبت این پرونده را بررسی و با احراز تخلف حکم به ضبط محموله و پرداخت ۸۴۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *