«ربیعی» وزیر کار ماند/ موافقان و مخالفان استیضاح ربیعی چه گفتند + عکس و صوت

8:36 - 22 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۵۱۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با محوریت استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است.

جلسه علنی مجلس یکشنبه ۲۲ اسفند ماه آغاز شد/بررسی استیضاح وزرای تعاون و راه در دستور کاربه گزارش گروه سیاسی ، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۳۳ نفر از نمایندگان مجلس آغاز شد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را به شرح زیر قرائت کرد:

بررسی طرح استیضاح ربیعی و آخوندی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی در مورد اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار

بررسی طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش

گزارش کمیسیون مشترد در مورد بررسی طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی/

در حال بروزرسانی...
«ربیعی» وزیر کار ماند
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۲

در پایان جلسه استیضاح «علی ربیعی» وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس، نتیجه استیضاح را اعلام کرد. بر این اساس از ۲۵۳ رای اخذ شده از نمایندگان مجلس، آرای ۱۲۶ نماینده، موافق، ۱۲۴ نماینده، مخالف و ۲ رای ممتنع بود. (ّبیشتر بخوانید)

موافقان و مخالفان استیضاح ربیعی چه گفتند/ ربیعی: امروز باید پاسخگوی استیضاح درباره پرونده‌ای باشم که خودم باز کردم؟+ عکس و صوت

هواپیمای آسمان بیمه نبود
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۸

«غلامرضا تاجگردون» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در موافقت با استیضاح وزیر تعاون در صحن علنی مجلس گفت: من اولین نفری بودم که زنگ زدم بیمه ایران و گفتم می‌دانم هواپیمای «ای تی آر» بیمه نیست و خواهش می‌کنم برای حقوق این عزیزان این موضوع اعلام نشود و بیمه مجدد کنید. (بیشتر بخوانید)

عملکرد اقتصادی وزارت تعاون اسف‌بار است
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۵

محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: براساس پیش بینی های انجام شده امروز عملکرد بیش از 4 سال آقای علی ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مناسب نبوده و وضعیت اسفباری در شرایط اقتصادی وجود دارد.

اولین مجله به زبان کردی با مدیریت ربیعی منتشر شد
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۰

در دوران پلوی اگر یک صفحه متن کردی پیدا می‌کردند اعدام می‌کردند اولین مجله به زبان کردی را با مدیریت ربیعی برای نخبگان و جامعه کرد حتی برای کرد‌های عراق سوریه و ترکیه منتشر کردند و این نسیمی بود که از طرف انقلاب که به رهبریت حضرت امام وزیدن گرفت. (بیشتر بخوانید)

تا فساد کفن نشود این وطن وطن نشود
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۵

کواکبیان با بیان اینکه در این کشور تا فساد کفن نشود این وطن وطن نشود، افزود: در این وزارتخانه چه فسادی صورت گرفته که بخواهیم به استیضاح وزیر رأی موافق بدهیم ضمن اینکه در این دوره از فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تغییر رویکردی در حوزه اقتصادی وجود داشته بدین صورت که از مدیریت بنگاه داری خارج شده و به سمت سهام داری حرکت می‌کند تا شرکت‌های تابعه این وزارتخانه ۴۰ درصد سهام داشته باشند کما اینکه اخیرا تاپیکا در بورس قرار گرفته که به معنای شفافیت و اداره این شرکت‌ها توسط مردم است. (بیشتر بخوانید)

امروز باید پاسخگوی استیضاح درباره پرونده‌ای باشم که خودم باز کردم؟
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۰

«علی ربیعی» در جلسه استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خودم با باز کردن پرونده به نام صندوق‌ها، آژیر خطر کشیدم، اما امروز باید پاسخگوی استیضاح درباره پرونده‌ای باشم که خودم باز کردم؟ (بیشتر بخوانید)

جلسه استیضاح وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» آغاز شد

بی اعتنایی ربیعی به کارگران ما را مجبور به استیضاح کرد
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۰

«فریدون حسنوند» خطاب به ربیعی گفت: شما فرمودید از زیر مجموعه ام سوال نمی‌کنند و فقط از شستا و صندوق سوال می‌شود می‌دانید چرا؟ شستا و صندوق نه یک وزارتخانه یک دولت است، هلدینگ‌های مختلف، هزاران میلیارد سرمایه و هزاران کارگر دارد و بی اعتنایی شما نسبت به ورشکستگی صندوق و شستا ما را به استیضاح وادار کرد. (بیشتر بخوانید)

نحوه مدیریت بنگاه های اقتصادی زیرمجموعه وزارتخانه تعاون نادرست بوده است
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۵

«محمدحسین فرهنگی» گفت: مدیریت بنگاه های اقتصادی بسیاری در اختیار وزارت تعاون است، اما نحوه مدیریت نادرست است، به طور مثال زمانی که سوال می کردیم چرا یک بنگاه اقتصادی زیان ده است، با الفاظی مانند هلدینگ و تخصصی نگاه کردن به موضوع و نظایر اینها ما را مدتی معطل کردند و بعد نیز که مدیریت یک بنگاه اقتصادی را تغییر دادند، مدیریت جدید توانست شرکت را سودده کند، اما این مدیریت موفق را باز تغییر دادند و مدیریت جدیدی سرکار آمد که حدود 15 مشاور به کار گرفت و هزینه های زیادی را تحمیل کرد و در نهایت بنگاه زیان ده شد. این در حالی است که بنگاه های اقتصادی باید صحیح اداره شوند، ولی می گویم که درست اداره نمی شوند. (بیشتر بخوانید)

مسائل را به حوزه اجتماعی، فرهنگی گره بزنید نه امنیتی
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۵

«محمود نگهبان سلامی» در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: با اشاره به اینکه حوزه شما یک حوزه اجتماعی فرهنگی است و انتظار نمایندگان این است که مسائل را به حوزه های فرهنگی و اجتماعی گره بزنید نه امنیتی، ادامه داد: امروز شاهد مشکلات زیادی در بخش اجتماعی و آسیب های اجتماعی جامعه هستیم که متاسفانه برای حل آن ها کوچک ترین قدمی برداشته نشده است. (بیشتر بخوانید)

گزارش تصویری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۳

گزارش تصویری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی (بیشتر ببینید) 

جلسه استیضاح وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» آغاز شد

جلسه استیضاح وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» آغاز شد

۸۰ درصد از جامعه ایران زیر خط فقر هستند
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۵

نتیجه عملکرد ۶ ساله وزارت ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاع اجتماعی این است که ۸۰ درصد از جامعه ایران زیر خط فقر هستند. (بیشتر بخوانید)

صندوق تأمین اجتماعی وجه المصالحه سیاسی شده است
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۰

«محمدقسیم عثمانی» خطاب به ربیعی گفت: اگر توانایی خروج از اتاق خود را ندارید لاقل پرده اتاق خود را کنار بزنید تا وضعیت کار در روبروی وزارتخانه خود را ببینید، لذا شما وزیر رفاه اجتماعی نیستید بلکه وزیر تبعیض اجتماعی هستید و صندوق تأمین اجتماعی را که سرمایه آن متعلق به خیل عظیم شاغلان و بازنشستگان است به وجه المصالحه سیاسی و جناحی و باندی تبدیل کرده اید. (بیشتر بخوانید)

وزارت کار نیاز به مدیری قدرتمند دارد
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۵

«ابوالفصل حسن بیکی» خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای جهانگیری باید وزیری قدرتمند با نگاه اقتصادی، صنعتی و مدیریتی برای وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی انتخاب شود نه وزیری که نگاه جنگ روانی داشته و با گریه وزارتخانه را به سراشیبی پیش ببرد؛ خطاب به جناحی که عنوان می‌کند این وزیر سهمیه ما است عنوان می‌کنم ربیعی را بردارید و وزیر قدرتمندی برگزینید که مجلس هم به او رأی بدهد. (بیشتر بخوانید)

اوضاع و احوال وزارت کار بیمارگونه و تعطیل است
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۰

«حسین مقصودی» نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوگندی که نمایندگان در روز اول و در دفاع از نظام یاد کردند را یادآور شد و گفت: اوضاع و احوال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مارگونه و تعطیل است، در حقیقت وزیری که با تمام لایه‌های جامعه به خصوص کارگران، روستایی ها، عشایر، قالیبافان، زنان بی سرپرست و بازنشسته‌ها سر و کار دارد آقای ربیعی است. (بیشتر بخوانید)

جلسه استیضاح وزیر "تعاون، کار و رفاه اجتماعی"
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۵

جلسه استیضاح وزیر "تعاون، کار و رفاه اجتماعی"

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']
var player = videojs('player_392545_1557252',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1557252',{},function (data) {}); }));
var player = videojs('player_666318_1557306',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1557306',{},function (data) {}); }));
var player = videojs('player_888633_1557367',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1557367',{},function (data) {}); }));
var player = videojs('player_715465_1557378',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1557378',{},function (data) {}); }));
var player = videojs('player_929078_1557410',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1557410',{},function (data) {}); }));


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *