رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بنی تمیم: توقع‌مان فقط حمایت مالی نیست/ خادم هم رئیس فدراسیون است و هم سرمربی تیم ملی

16:29 - 21 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۴۹۶۲
نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: بالاخره یکسری توقعات وجود دارد و توقعات ما فقط مالی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ف حمید بنی‌تمیم پس از پایان مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی در خصوص اینکه بالاخره چه کسی رئیس فدراسیون کشتی است اظهار داشت: اعضای مجمع امروز به صورت رسمی مخالفت خود را با استعفای رسول خادم اعلام کردند و او همچنان رئیس فدراسیون کشتی است.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین مصوبه مجمع امروز چه بوده گفت: مهمترین مصوبه مخالفت با استعفای خادم بوده ضمن اینکه آقای داورزنی هم برای حمایت عملی از کشتی قول صد در صدی داد.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش بودجه لازم را به فدراسیون کشتی پرداخت کرده است خاطرنشان کرد: قرار بر این بوده که بودجه فدراسیون در دو بخش پرداخت شود در بخش اول در 12 میلیارد تومان به حساب فدراسیون باید واریز می‌شد و بخش دوم هم 2 میلیارد تومان برای موارد خاص بود حالا قرار شده با واریزی که به زودی صورت می‌گیرد 9 میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شود ضمن اینکه آقای داورزنی قول داد تا پایان سال مالی حداکثر پرداختی را به فدراسیون کشتی داشته باشد.

بنی‌تمیم در پاسخ به این سوال که آیا واقعا وزارت ورزش از فدراسیون حمایت نمی‌کند که رسول خادم از این موضوع ناراحت است تأکید کرد: بالاخره یکسری توقعات وجود دارد و توقعات ما فقط مالی نیست. نمی‌خواهم وارد جزییات شوم که سوتفاهمی درست شود اما برخی جزئیات وجود دارد.

وی ادامه داد: دوست ندارم از رشته خاصی نام ببرم اما مثلاً موردی وجود داشته که یک تیم ورزشی به موفقیتی نه چندان چشمگیر دست پیدا می‌کند اما به راحتی با رئیس جمهور دیدار می‌کند اما خانواده کشتی حتی بعد از گرفتن مدال المپیک هم این اتفاق برایش رخ نمی‌دهد. یا اینکه رئیس یک فدراسیون جهانی به ایران می‌آید و سریعاً با رئیس جمهور دیدار می‌کند اما دو بار رئیس فدراسیون جهانی کشتی به ایران می‌آید و هر دو بار هم ما درخواست ملاقات با رئیس جمهور را می‌دهیم اما اتفاقی نمی‌افتد. ما می‌خواهیم اینگونه حمایت‌ها از کشتی وجود داشته باشد چون کشتی ورزش اول مملکت است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اینکه آیا او فعلاً مسئولیت ریاست فدراسیون را برعهده دارد گفت: رئیس فدارسیون خادم است بنده هم نایب رئیس هستم. شرح وظایف نایب رئیس مشخص است.

بنی‌تمیم در پاسخ به سوال خبرنگار میزان مبنی بر اینکه تکلیف سرمربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد چه می‌شود گفت: خادم همچنان سرمربی تیم ملی است و در اولین جلسه شورای فنی در این خصوص صحبت می‌شود.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *