از تزریق واکسن اشتباه به عنایت بخشی تا مسافرکشی عزت الله مهرآوران+ عکس

17:00 - 21 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۴۹۴۵
بیست و یکمین روز از اسفندماه سال 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به مستاجری و مسافرکشی عزت الله مهرآوران و تزریق واکسن اشتباه به عنایت بخشی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و یکمین روز از اسفندماه سال 96 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به مستاجری و مسافرکشی عزت الله مهرآوران و تزریق واکسن اشتباه به عنایت بخشی اشاره کرد.

می‌خواهم به جای بازیگری مسافرکشی کنم/چرا باید بعد از 50 سال کار هنوز مستاجر باشم؟////////////////////دوشنبه
می‌خواهم به جای بازیگری مسافرکشی کنم/چرا باید بعد از 50 سال کار هنوز مستاجر باشم؟

بازیگر سریال "لیسانسه ها" گفت: چرا من بعد از 50 سال فعالیت در عرصه بازیگری باید هنوز هم مستاجر باشم؟ چه کسی پاسخگوی این وضعیت است؟ شاید بهتر است به جای بازیگری به سراغ مسافرکشی بروم زیرا با بازیگری هزینه های زندگی ام تامین نمی شود.

عزت الله مهرآوران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، گفت: طی این روزها درگیر بازی در سریال "افسانه هزارپایان" به کارگردانی "شهاب عباسی" بودم که فیلمبرداری فصل دوم آن به پایان رسیده و به امید خدا از ابتدای نوروز اگر مشکلی پیش نیاید از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

امیر احمدی
هدیه 500 تومانی مراجع خاطره شیرینی برای من است/مغزهای کوچک زنگ زده را دوست داشتم

مجری تلویزیون گفت: همه فیلم های سال 96 را دوست داشتم چون بالاخره هر کدام پیام خود را دارند. فیلم های "گشت ارشاد" و "خوب، بد، جلف" را به دلیل مفرح بودن و "تنگه ابوقریب" و "مغزهای کوچک زنگ زده" را نیز دوست داشتم.

عبدالرضا امیراحمدی مجری تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره نقش جشنواره ها در کمک کردن به کیفیت آثار گفت: امیدوارم با برگزاری جشنواره ها شاهد تاثیر در افزایش کیفیت آثار باشیم و حداقل حس رقابت بین همکاران ما، دیدگاه ها را تقویت کند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

تزریق واکسن اشتباه باعث شد دیر خوب شوم و از بازیگری بمانم/بعد از نوروز 97 با انرژی به عرصه هنر باز می‌گردم

بازیگر سریال ولایت عشق گفت: پیشنهادات بسیاری را برای بازی داشته ام و به امید خدا بعد از نوروز 97 با انرژی و قدرت به عرصه بازیگری باز خواهم گشت.

عنایت بخشی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر از همه لحاظ حال بهتری دارم و با نزدیک شدن به فصل بهار اوضاع جسمانی ام بسیار بهتر از گذشته است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو  اینجا کلیک کنید.

افتتاحیه موفق برای فیلم جدید جنیفر لاورنس+عکس////////////////////دوشنبه
افتتاحیه موفق برای فیلم جدید جنیفر لاورنس

فیلم سینمایی "گنجشک قرمز" با بازی "جنیفر لاورنس" گران قیمت ترین بازیگر سینمای جهان توانست با اکرانی موفق در افتتاحیه رتبه دوم جدول فروش را از آن خود نماید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "گنجشک قرمز" با بازی "جنیفر لاورنس" گران قیمت ترین بازیگر سینمای جهان توانست با اکرانی موفق در افتتاحیه رتبه دوم جدول فروش را از آن خود نماید.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

پولسازترین بازیگر سینما در سال 96 را بشناسید/حمید فرخ نژاد با دو فیلم در صدر+عکس/////////////////////دوشنبه
پول‌سازترین بازیگران سینما در سال 96 را بشناسید/حمید فرخ نژاد با دو فیلم در صدر


با رسیدن به روزهای پایانی سال و آغاز اکران فیلم های نوروزی پرونده سینمای ایران در سال 96 بسته خواهد شد تا بتوان آمارهایی از بهترین ها و بدترین های سینما در سالی که گذشت ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با رسیدن به روزهای پایانی سال و آغاز اکران فیلم های نوروزی پرونده سینمای ایران در سال 96 بسته خواهد شد تا بتوان آمارهایی از بهترین ها و بدترین های سینما در سالی که گذشت ارائه داد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

سیامک عباسی
سیامک عباسی روی صحنه می‌رود/ طنین خوشبختیت آرزومه در همدان

کنسرت سیامک عباسی روز پنج شنبه 24 اسفندماه ساعت 19:00 در سالن سینما قدس همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سیامک عباسی خواننده جوان موسیقی پاپ در جدیدترین سری فعالیت‌های موسیقایی خود با طرفدارانش در همدان دیدار می کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


رقابت شش فیلم در اکران نوروزی آغاز شد/به وقت شام و لاتاری نوروز ۹۷ اکران می‌شوند

اسامی فیلم های اکران نوروز ۹۷ به طور رسمی از سوی شورای صنفی نمایش اعلام شد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو  اینجا کلیک کنید. 


رفع مشکلات گوارشی ملکه رنجبر از دو روز گذشته/بازیگر زیر آسمان شهر به امیدواری نیاز دارد

فرزند ملکه رنجبر گفت: پنج روز است که مادر در خانه استراحت می کند و دو روز است که حالش نسبت به قبل بهتر شده است و هوشیارتر شده اند. فعالیت های بدنی او بیشتر شده و فیزیوتراپ و پرستاران از روند بهبودی وی در دو روز گذشته خوشحال هستند.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: پنج روز است که مادر در خانه استراحت می کند و دو روز است که حالش نسبت به قبل بهتر شده هوشیارتر شده اند. فعالیت های بدنی او بیشتر شده و فیزیوتراپ و پرستاران از روند بهبودی وی در دو روز گذشته خوشحال هستند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *