در برابر باشگاه نرمش داریم/ نمی‌دانم چرا موقعیت‌ها را از دست می‌دهم!

10:35 - 22 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۴۸۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم نفت نوین گفت: ما مقابل مسئولان باشگاه نرمش داریم تا ان‌شاءالله مشکلاتشان بر طرف شود.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط نفت نوین تهران اظهار داشت: برابر استقلال خوزستان بازی مهم و سرنوشت سازی را از دست دادیم ولی امیدومان را هنوز از دست ندادیم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده این سه امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

وی ادامه داد: یک تیم در همه بازی‌ها برنده نمی‌شود. در بازی با استقلال خوزستان ما نباید بازنده می‌شدیم ولی باختیم. شاید باید این باخت را به فال نیک گرفت و برای بازی‌های بعدی بهتر عمل کرد.

بازیکن نفت نوین تهران افزود: برای تیم ما تعطیلات فرصت خوبی است چرا که می‌توانیم ریکاوری کنیم و هم از نظر روحی هم به لحاظ تاکتیکی روند خوبی را پیش بگیریم. ما باید با قدرت بیشتری پنج هفته باقی مانده را ادامه دهیم.

منوچهری در مورد موقعیت‌های زیادی که در بازی قبل از دست داد گفت: دو هفته است توپهای‌مان به گل تبدیل نمی‌شود. خودم می‌دانم که در دو هفته اخیر موقعیت‌های زیادی خراب کردم دلیلش را نمی‌دانم. حالا نباید امیدومان را از دست دهیم بلکه باید از فرصت بوجود آمده استفاده کنیم و دلیل ناکامی خود را پیدا کرده و به بهبود شرایط کمک کنیم. من سعی می‌کنم تمرکزم را بیشتر کنم و از بازی بعد برابر استقلال که بازی خیلی مهم و حساسی است‌، گل‌زنی‌هایم را دوباره آغاز کنم. برای هر مهاجمی در دنیا از این اتفاقات رخ می‌دهد. من باید بیشتر تمرین و تمرکز کنم و ان‌شاءالله توپ‌هایم بیشتر گل شود.

وی در خصوص وضعیت مالی تیم نفت نوین گفت: می‌دانم که گروه جدید همه تلاش خود را خواهد کرد تا مشکلات را حل کند. می‌دانیم که آنها هم مشکلاتی دارند. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد نه آنها ضرر کنند و نه ما و هر چه می‌شود به نفع تیم باشد. ما هم آنها را درک می کنیم ان‌شاءالله آنها هم به زودی به وعده ها عمل می‌کنند.

بازیکن نفت نوین تهران داد: ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا با با شگاه همکاری کنیم. یعنی اگر قرار است ماشین بدهد قبول می‌کنیم، پول بدهد قبول می‌کنیم. ما مقابل مسئولان باشگاه نرمش داریم تا ان‌شاءالله مشکلاتشان بر طرف شود. ما انها را درک می‌کنیم و می‌دانیم نقدینگی کلا در کارهای اقتصادی کم است و باشگاه ما هم از این قاعده مستثنی نیست. از این رو با آنها راه می‌آییم تا شرایط به نفع همه باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *