کولینا تماشاگر ویژه دیدار پرسپولیس و الوصل/ 30 درصد ورزشگاه در اختیار هواداران پرسپولیس

13:02 - 21 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۴۸۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
داور مطرح ایتالیایی تماشاگر ویژه دیدار پرسپولیس و الوصل خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ از ساعت 11 امروز دوشنبه، دومین جلسه فنی مربوط به بازی با الوصل را برای شاگردانش برگزار کرد. در این نشست به آنالیز تیم الوصل پرداخته شد و سرمربی درباره شرح وظایف بازیکنان پست‌های مختلف با توجه به تحلیل و داده‌های آماری از بازی الوصل پرداخت.

*سرخپوشان امروز، آخرین تمرین خود پیش از این بازی را در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه انجام خواهند داد.

*همچنین بنابر اعلام پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، نشست هماهنگی بازی الوصل – پرسپولیس از روز چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 امروز دوشنبه از ساعت 12 به وقت محلی (11:30 دقیقه به وقت تهران) در محل ساختمان باشگاه الوصل به ریاست ریچارد هاسن ناظر فیلیپینی مسابقه آغاز شد. در این نشست از پرسپولیس؛ افشین پیروانی (مدیر تیم)، پندار خمارلو (مدیر رسانه‌ای)، امیر علی حسینی (بین‌الملل) و حمید کرمی (امنیت) حضور پیدا کردند.

*از مهمترین تصمیم‌های این نشست، اختصاص سهمیه 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران پرسپولیس بود، در حالی که همواره این سهمیه برای تیم‌های میهمان در این رقابت‌ها 8 درصد است.

*ظرفیت ورزشگاه زعبیل که محل برگزاری مسابقه است، 8400 نفر اعلام شد و باشگاه الوصل با میزبانی خوب باشگاه پرسپولیس در تهران روبرو بود، پذیرفت ظرفیت 30 درصدی را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دهد.

*بلیت فروشی بازی الوصل - پرسپولیس که از ساعت 19:15 دقیقه فردا سه‌شنبه به وقت محلی برگزار خواهد شد، از روز گذشته آغاز شد. هواداران پرسپولیس با استقبال از این بازی تا پیش از ظهر امروز، دو هزار بلیت این دیدار را خریداری کرده‌اند.

*ورزشگاه زعبیل طبق اعلام صورت گرفته در نشست هماهنگی، 8400 نفر ظرفیت دارد که 30 درصد آن یعنی بیشتر از 2500 صندلی آن به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته است.

*پیر لوییجی کولینا که هم به جهت سبک و کیفیت داوری و هم ظاهر خود به یکی از سرشناس‌ترین داوران تاریخ فوتبال دنیا بدل شد، فردا سه‌شنبه در ورزشگاه زعبیل حاضر خواهد بود و بازی الوصل - پرسپولیس، را از نزدیک به نظاره می‌نشیند.

کولینا که در سال‌های 1998 تا 2003 برای 6 سال متوالی به عنوان بهترین داور سال انتخاب شد، در سال  2002 در نقطه اوج کاری خود به بزرگترین افتخار یعنی قضاوت فینال جام جهانی بین تیم‌های ملی بزریل و آلمان رسید. او یک ماه قبل 58 سالگی خود را جشن گرفت و در حال حاضر به عنوان مشاور مالی فعالیت دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *