دستمزدم را در کارهایی که حضور دارم نمی‌دهند/می‌گویند 10 میلیون تومان بده تا بتوانی بازی کنی!

15:35 - 03 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۴۷۱۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: باندبازی حاکم است. پیشنهاد می دهند و وقتی پای قرار داد می رویم می گویند می خواهیم فیلم را به شکل تعاونی بسازیم و شما باید 10 میلیون تومان پول پرداخت کنید که من کلا پیشنهاد را رد می کنم.

اکبر قدمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود گفت: دوست دارم کار کنم اما وقتی پروژه ای برای کار کردن نیست چه کار کنم؟ وقتی هم در یک پروژه ای همکاری می کنم دستمزدم را پرداخت نمی کنند.

وی در همین راستا افزود: در آخرین پروژه ای که بازی کردم سال 89 بود. برای دریافت دستمزدم  پیگیری بسیاری کردم اما پولی عایدم نشد و دیگر پی آن را نگرفتم، با اینکه قرارداد هم داشته ام اما ورشکستگی را دلیل نداشتن توانایی در پرداخت دستمزد من بیان می کنند.

بازیگر "خواب و بیدار" درباره وضعیت بازیگری نیز اظهار کرد: باندبازی حاکم است. پیشنهاد می دهند و وقتی پای قرار داد می رویم می گویند می خواهیم فیلم را به شکل تعاونی بسازیم و شما باید 10 میلیون تومان پول پرداخت کنید که من کلا پیشنهاد را رد می کنم.

قدمی ادامه داد: در این عرصه دست زیاد شده است، انتخابی کارها پیش می رود و هر فردی دستش چرب تر باشد بهتر می تواند همکاری در پروژه ای را به دست بیاورد. فضای به هم ریخته ای شده است و هیچ کس سر جای خودش نیست. بنده عضو انجمن تئاتر، انجمن بازیگران سینمای ایران، انجمن بازیگران به ریاست آقای جمشید مشایخی هستم و کارت وزارت ارشاد را نیز دارم؛ اما وقتی مراجعه می کنم می گویند بگذار در کوزه آبش را بخور!.

وی درباره رابطه بازیگر شدن با فضای مجازی بیان کرد: من در این وادی به دلیل های متعددی خود را کنار کشیده ام، 44 سال سابقه بازیگری دارم و امکان نداشته نقشی را گدایی کرده باشم. نزدیک 80- 90 سریال تاکنون بازی کرده ام؛ با اینکه ده سال پیش در سریال "خواب و بیدار" بازی کردم اما هنوز مردم من را با آن نقش به یاد دارند و هر جا می روم مردم جویای نقش ناتاشا در خواب و بیدار می شوند. به مراتب متکی به خودم بوده ام و به هیچکس بند نبوده ام و بند نخواهم شد.

بازیگر "پلیس جوان" در ادامه افزود: 10 سال هم بیکار بمانم یا اصلا دیگر کار نکنم برایم مهم نیست چون به اندازه کافی در تئاتر، سینما و تلویزیون بازی کرده ام.

قدمی درباره این که در نوروز به کجا سفر می کند اظهار کرد: اگر بودجه سفر را داشته باشم بهترین مکان برای سفر در نوروز جنوب و بندرعباس است.

وی در آرزویی برای مردم در سال 97 خاطرنشان کرد: آرزو دارم همه مردم خوب و سالم باشند، همه چیز سر جای خود باشد و دختران و پسران این مملکت عاقبت به خیر شوند.


برچسب ها: بندر عباس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *