کادر فنی تیم ملی مشخص است و تغییری نمی‌کند/ دوستان نگران قانون سقف جذب بازیکن ملی‌پوش نباشند

12:01 - 20 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۴۴۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم ملی والیبال گفت: کادر فنی تیم ملی مشخص است و قرار نیست تغییری در آن ایجاد شود.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتقاد از کادر فنی تیم ملی والیبال مبنی بر این که مسابقات لیگ برتر والیبال را از نزدیک تماشا نمی‌کند، اظهار داشت: ما تقریبا بازی همه تیم‌ها را از نزدیک تماشا کرده‌ایم. من هم موافق این مطلب هستم که حضور کادر فنی در سالن‌های والیبال، باعث بیشتر شدن انگیزه بازیکنان خواهد شد اما با توجه به این که مسابقات لیگ در یک روز برگزار می‌شود ما نمی‌توانیم همه بازی‌ها را تماشا کنیم و به شهرهای مختلفی برویم.

وی در مورد خداحافظی عادل غلامی از تیم ملی والیبال گفت: غلامی بازیکن خوبی است و کیفیت بالایی دارد اما خداحافظی این بازیکن یک تصمیم شخصی است.

مربی تیم ملی والیبال در مورد این که گفته می‌شود خداحافظی غلامی از تیم ملی به قانون سقف جذب بازیکن ملی‌پوش ارتباط دارد، تصریح کرد: اول این که قانون جذب حداکثر 3 بازیکن ملی‌پوش توسط تیم‌های باشگاهی هنوز به مرحله اجرا نرسیده و در حد پیشنهاد است. ضمن این که فکر نمی‌کنم اگر این قانونی اجرا شود مشکل خاصی به وجود بیاید. بعضی دوستان که نگران این موضوع هستند به این نکته توجه کنند که می‌توانند برای جام باشگاه‌های آسیا بازیکن کمکی بگیرند و این موضوع نگرانی خاصی ندارد.

اکبری درباره این که در فصل آینده لیگ برتر سرمربیگری خواهد کرد یا خیر، گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام.

وی در خصوص این که کادر فنی تیم ملی والیبال چه زمانی مشخص خواهد شد، تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی مشخص است و قرار نیست تغییری در آن ایجاد شود.

مربی تیم ملی والیبال در مورد این که چرا در طول چند ماه گذشته خبری از سعید رضایی نبوده، اظهار داشت: اتفاقا سعید رضایی بسیاری از مسابقات لیگ برتر را از نزدیک تماشا کرده است و چون در گوشه‌ای از سالن می‌نشیند کسی متوجه حضور او نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *