رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دهه شصتی‌ها خط‌شکن بودند/ بی‌مهری روا نیست

11:51 - 20 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۴۴۰۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دهه شصتی‌ها خسارت جنگ و تحریم و ازدیاد ناگهانی جمعیت را دیدند و در هر عرصه‌ای وارد شدند خط‌شکن بودند، روا نیست مورد بی‌مهری قرار بگیرند.
دهه شصتی‌ها در هر عرصه‌ای خط‌شکن بودندبه گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در بخشی از نطق میان‌دستور امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: دهه شصتی‌ها خسارت جنگ و تحریم و ازدیاد ناگهانی جمعیت را دیدند و در هر عرصه‌ای وارد شدند خط‌شکن بودند، روا نیست مورد بی‌مهری قرار بگیرند.
 
وی در بخش دیگری از نطق خود اظهار داشت: نوید نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده توسط، ولی نعمت مان مقام معظم رهبری در هم پیچیدن طومار خبیثه داعش در عراق و سوریه به دست جوانان متدین دهه شصتی در قالب مدافعان حرم و به فرماندهی سلیمان سپاه انقلاب سردار سلیمانی جلوی از روحیه انقلابی را به دنیا نشان داد.

نماینده مردم ملایر بیان داشت: تاریخ انقلاب ثابت کرده است که همواره عموم مسئولان کشور از جنس مردم و در اوج سادگی برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناسد، شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، باکری، همت، همدانی، احمدی روشن، ابراهیم خانی، حججی و صد‌ها هزار شهید نمونه این موضوع هستند.

وی گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با هدف نفوذ و توقف حرکت رو به جلوی انقلاب موردی را تحت عنوان مسئول به سیستم مدیریت کشور وارد کرده اند، آن مزدوران همه اهتمامشان بی اعتماد کردن مردم نسبت به انقلاب است، اقدامات مشمئزکننده‌ای مثل اختلاس، رانت، رشوه، حیف و میل بیت المال که هر از گاهی اتفاق می‌افتد از جمله اقدامات خائنانه این قماش از افراد است.

این نماینده مجلس طبق آنچه خانه ملت گزارش کرده است، تاکید کرد: در چنین شرایطی وظیفه نهاد‌های نظارتی برخورد قاطعانه است، همکاران عزیز بیاید با پایبندی به قسمی که خورده ایم فقط وکیل الرعایا باشیم، نه وکیل الدول، اجازه ندهیم ما را از وظیفه نظارتی مان منحرف سازند که مجلس زمانی در راس امور است که بدون هر گونه ملاحظه وظیفه نظارتی خود راانجام دهد


تکملی می شود


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *