رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسوایی‌های جنسی ادامه‌دار ترامپ؛ شکواییه بازیگران فیلم‎های مستهجن علیه رئیس جمهور آمریکا!+تصاویر

9:00 - 12 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۴۰۳۹
دونالد ترامپ به عنوان چهل‌وپنجمین رئیس جمهور آمریکا روز 20 ژانویه سوگند یاد کرد و وارد کاخ سفید شد اما اظهارات و دیدگاه‌های وی درباره زنان و نیز رسوایی‌های متعدد جنسی یکی از حاشیه‌سازترین موارد برای وی بوده که از زمان مبارزات انتخاباتی آغاز و همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل ، دونالد ترامپ به عنوان چهل‌وپنجمین رئیس جمهور آمریکا روز 20 ژانویه سوگند یاد کرد و وارد کاخ سفید شد اما اظهارات و دیدگاه‌های وی درباره زنان و نیز رسوایی‌های متعدد جنسی یکی از حاشیه‌سازترین موارد برای وی بوده که از زمان مبارزات انتخاباتی آغاز و همچنان ادامه دارد.

اظهارات شرم‌آور علیه زنان در دوران مبارزات انتخاباتی

از جمله مواردی که در مبارزات انتخاباتی واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و موضوع بحث برانگیزی که آثار آن هم‌اکنون نیز پا بر جا است، ویدئوی جنجالی مربوط به ترامپ بود که نخستین بار به وسیله واشنگتن پست منتشر شد. 

واشنگتن پست ویدئویی غافلگیر کننده مربوط به اظهارات تند و شرم آور دونالد ترامپ در سال 2005 درباره زنان، را منتشر کرد که انتشار این ویدئو واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

////رسوایی‌های جنسی ادامه‌دار برای ترامپ؛ از اظهارات شرم‌آور علیه زنان تا شکایت بازیگر فیلمهای مستهجن علیه رئیس جمهور+تصاویر

ترامپ در این نوار ویدئویی که مربوط به مصاحبه او با «بیلی بوش» در سال 2005 است از کلماتی زشت و رکیک درباره زنان استفاده می کند، پس از انتشار این نوار ویدئویی، زنان زیادی جرأت یافتند و دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کردند.

طرح شکایت یک زن از ترامپ به اتهام رابطه نامشروع 

در زمان مبارزات انتخاباتی سال 2016 آمریکا طرح شکایت یک زن از نامزد حزب جمهوری‌خواه به اتهام رابطه نامشروع دونالد ترامپ با وی بار دیگر جنجال برانگیز شد.

«جسیکا دریک»، بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی در یک کنفرانس خبری که به همراه وکیلش حاضر شده بود گفت: دونالد ترامپ در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیرمشروع داده است.

ترامپ تمام ین اتهامات را رد کرده و  ماجرای تعرضات جنسی را از پایه و اساس تکذیب کرد.

اتهام علیه ترامپ از سوی سه زن آمریکایی 

اواخر سال گذشته موضوع رسوایی جنسی ترامپ بار دیگر مطرح شد و سه زن وی را به آزار جنسی متهم کردند.

این زنان با برگزاری یک نشست خبری از کنگره درخواست کردند تا تحقیقاتی را درباره آزار جنسی ترامپ آغاز کند.

////رسوایی‌های جنسی ادامه‌دار برای ترامپ؛ از اظهارات شرم‌آور علیه زنان تا شکایت بازیگر فیلمهای مستهجن علیه رئیس جمهور+تصاویر

رسوایی جنسی ترامپ و مجری زن شبکه فاکس نیوز

ماه دسامبر سال 2017 «جولیت هودی» از مجریان سابق شبکه خبری فاکس‌نیوز نیز ترامپ را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.

جولیت هودی در یک برنامه در شبکه رادیویی «WABC» فاش کرد که او نیز از قربانی‌های آزارهای جنسی رئیس‌ جمهور آمریکاست.

وی می‌گوید که رئیس‌جمهور آمریکا، در سال 2005 او را در آسانسور «برج ترامپ» مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده‌ است.

حق‌السکوت 130 هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن

ماه ژانویه سال جاری نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا مبلغ 130 هزار دلار به یک بازیگر زن پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با دونالد ترامپ را مخفی نگه‌دارد.

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، «میشل کوهن» یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری این مبلغ را به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های متهجن پرداخت کرده است.

این نشریه آمریکایی می‌گوید که دونالد ترامپ و این زن 38 ساله در سال 2006 با یکدیگر رابطه نامشروع داشته‌اند.

////رسوایی‌های جنسی ادامه‌دار برای ترامپ؛ از اظهارات شرم‌آور علیه زنان تا شکایت بازیگر فیلمهای مستهجن علیه رئیس جمهور+تصاویر

اتهام استراتژیست سابق علیه ترامپ مبنی بر پرداخت حق‌السکوت به 100 زن

در پی انتشار اخبار مبنی بر پرداخت 130 هزار دلار به یک بازیگر زن آمریکایی از سوی ترامپ برای مخفی ماندن روابط نامشروع،  استراتژیست برکنار شده دولت ترامپ اعلام کرد که وکیل ترامپ به 100 زن چنین پرداخت‌هایی داشته است.

استیو بنون در مصاحبه با «مایکل ولف»، نویسنده کتاب «آتش و خشم» گفت که وکیل ترامپ در دوران انتخابات ریاست جمهوری برای مخفی ماندن روابط نامشروع وی به 100 زن پول‌هایی را پرداخت کرده است.

افشای جزئیات بیشتر

پایگاه «دیلی‌میل» گزارش داد: «استورمی دانیلز» به «جاکوب ویزبرگ»، روزنامه‌نگار آمریکایی مجله «اسلیت»، گفته است که در طول سال‌های 2006 و 2007 با ترامپ رابطه نامشروع جنسی داشته است.

جاکوب ویزبرگ می‌گوید که در فاصله ماه‌های آگوست و اکتبر سال 2016 و پیش از انتخابات این موضوع را پیگیری کرده و استورمی دانیلز شایعات در این باره را تأیید کرده است.

در همین حال «آلانا ایوانز»، بازیگر فیلم‌های هرزه‌نگارانه، در مصاحبه با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گفته است که ترامپ وی را به رابطه نامشروع با حضور یک نفر دیگر دعوت کرده است.

////رسوایی‌های جنسی ادامه‌دار برای ترامپ؛ از اظهارات شرم‌آور علیه زنان تا شکایت بازیگر فیلمهای مستهجن علیه رئیس جمهور+تصاویر

ایوانز می‌گوید که در سال 2006 استورمی دانیلز با وی تماس گرفته و او را به هتلی دعوت کرده که وی به همراه ترامپ در آن بوده‌اند.

وی در ادامه مصاحبه با ان‌بی‌سی گفته است که در تماس استورمی دانیلز، ترامپ نیز با وی مکالمه کرده و وی را به هتل دعوت کرده است.

افشاگری نویسنده آتش و خشم

اواخر ماه ژانویه نویسنده کتاب جنجالی «آتش‌و‌خشم» در یک مصاحبه جدید گفت که وی در حال حاضر نیز با یک زن در کاخ سفید «رابطه نامشروع» دارد.

«مایکل ولف» در مصاحبه با شبکه «اچ‌بی‌او» در پاسخ به این سوأل که آیا مطلبی در کتاب «آتش‌وخشم» وجود دارد که از دید خوانندگان مخفی مانده باشد به ارتباط ترامپ با یک زن در کاخ سفید اشاره می‌کند.

در پاسخ به سؤال مجری درباره اطلاعات بیشتر ولف می‌گوید: باید به لابه‌لای خطوط کتاب دقت کنید.

نویسنده کتاب آتش‌وخشم گفته است که یک سری «درهای پشتی» در کاخ سفید هستند که این امکان را برای ترامپ فراهم می‌کنند تا ارتباط نامشروع داشته باشد بدون آنکه کسی متوجه این موضوع شود.

////رسوایی‌های جنسی ادامه‌دار برای ترامپ؛ از اظهارات شرم‌آور علیه زنان تا شکایت بازیگر فیلمهای مستهجن علیه رئیس جمهور+تصاویر

در پی انتشار این مصاحبه بسیاری از کابران توییتر در واکنش به این افشاگری مایکل ولف به حدس و گمان‌هایی درباره هویت این زن در کاخ سفید پرداخته‌اند.

برخی از این کاربران می‌گویند که این زن احتمالا «کلیان کانوی»، «نیکی هیلی» و یا «هوپ‌ هیکس» است.

شکایت بازیگر فیلم‌های مستهجن علیه ترامپ

در ادامه رسوایی‌های جنسی ترامپ و استفانی کلیفود، ماه مارس سال جاری این بازیگر فیلم‌های مستهجن در آمریکا علیه ترامپ در دادگاه شکایت کرد.


به گفته کلیفورد، وکیل رئیس‌جمهور آمریکا تلاش کرده که با ارعاب و ترساندنش، او را به سکوت وادار کند، وی چندی قبل تهدید کرده بود که در آینده درباره ارتباطش با دونالد ترامپ صحبت خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *