در بازیگری قائل به ژانر نیستم/پژمان جمشیدی در تمام نقش‌هایم وجود دارد

13:35 - 03 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۳۹۸۲
بازیگر سریال "پژمان" گفت: هر بازیگری سبک و سیاق خود را در بازیگری دارد. من هم همیشه سعی می کنم هر نقشی که به من محول می شود بخشی از وجود خود را در نقش بگذارم و آن را بازی کنم.

پژمان جمشیدی نامزد سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص حضور مداوم خود در عرصه بازیگری طی سالهای گذشته با وجود انتقادات گفت: خوشبختانه من طی این سالها به نوعی به صورت مستمر در سینما و تلویزیون و تئاتر بازی کرده ام و تعداد زیادی از آثار که بازی کرده ام زیاد بوده و هیچگاه بازی هایم را به ژانر و سبک و این نوع اصطلاحات تقسیم نکرده ام و به نوعی قائل به ژانر نیستم.

در بازیگری قائل به ژانر نیستم/پژمان جمشیدی در تمام نقش‌هایم وجود دارد/////////////////////نوروز

وی در همین راستا ادامه داد: هر بازیگری سبک و سیاق خود را در بازیگری دارد. من هم همیشه سعی می کنم هر نقشی که به من محول می شود بخشی از وجود خود را در نقش بگذارم و آن را بازی کنم. حال ممکن است نقش های متفاوتی از ژانرهای مختلف به من پیشنهاد شود ولی من سعی می کنم همواره آن نقش را بسته به متن بازی و سعی در اتفاقات ویژه و سخت ندارم.

بازیگر سریال "پژمان" درباره ایفای نقش متفاوت خود در فیلم "سوءتفاهم" که در جشنواره فیلم فجر اکران شده بود اذعان کرد: نقشم در فیلم سوء تفاهم ساخته احمدرضا معتمدی بسیار سخت، پیچیده و دارای لایه های فراوان بود که برای رسیدن به آن سختی بسیاری کشیدم. برای رسیدن به این نقش به شدت با معتمدی کلنجار رفتیم و امیدوارم حاصل این تلاش مورد رضایت مخاطب قرار گیرد.

در بازیگری قائل به ژانر نیستم/پژمان جمشیدی در تمام نقش‌هایم وجود دارد/////////////////////نوروز

وی در همین راستا ادامه داد: گروه تولید فیلم سوءتفاهم از ابتدا با این منطق فیلم را جلو برد که می دانست این اثر می تواند مخاطب خاص خود را داشته باشد. به هر صورت سینما هنر سلیقه ها بوده و هرکس از نوعی فیلم خوشش می آید. البته به گمانم در اکران عمومی فیلم سوءتفاهم ، کمی در تدوین ریتم تند‌تری پیدا کند.

جمشیدی نسل جوان تماشاگران سینما را نسلی متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: من فکر می کنم نسل تازه انقلاب نسلی باهوش، باسواد و پیگیر است. این نسل حق جو بوده و با سینمای امروز با درایت برخورد می کند. نسل امروز در شرایط بهتری بزرگ شده و نسبت به مسائل رو آگاهی بیشتری دارد و همین عاملی شده تا سینما را به خوبی تحلیل کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *