رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از ۵۵ درصد ابلاغ‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

17:05 - 15 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۳۰۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: در حال حاضر بیش از ۵۵ درصد از ابلاغ‌های قضایی بصورت الکترونیکی انجام می‌گیرد، ولی هدف این است که تا پایان سال بیش از ۶۵ درصد از ابلاغ‌ها به صورت الکترونیکی انجام شود.

بیش از ۵۵ درصد ابلاغ‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شودبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان ایلام، محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام و هیئت همراه به طور سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایلام بازدید و در جمع قضات و کارکنان حضور یافت.

وی در این راستا از شعب مختلف دادسرا و همچنین واحد ابلاغ، مدیریت امور اداری و مالی، بایگانی راکد، اجرای احکام، دفتر کل دادسرا بازدید و با قضات و کارکنان دادسرا گفت‎وگو کرد.

در این بازدید رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام در جمع قضات و کارکنان دادگستری دادسرای عمومی و انقلاب ایلام گفت: قضات دادسرا‌ها در صف اول مبارزه با ناامنی‌ها، فساد‌های اجتماعی و اقتصادی هستند و از قضات جوان انتظار می‌رود که ثابت قدم و با اقتدار در این راه قدم بردارند، چرا که خدمت به خلق الله عبادت است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از قضات و کارکنان دادگستری کل استان اسلام اظهار کرد: با تلاش شما عزیزان بیش از ۵۵ درصد از ابلاغ اوراق قضایی بصورت الکترونیکی انجام می‌گیرد، ولی هدف ما این است که تا پایان سال بیش از ۶۵ درصد از ابلاغ‌ها به صورت الکترونیک انجام شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *