از واکنش رخام به اظهارات لیلا حاتمی تا بستری شدن مشایخی در بیمارستان/ وقت عاشقی اردیبهشت 97 منتشر می شود+عکس

17:00 - 14 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۲۸۳۶
چهاردهمین روز از اسفندماه ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به واکنش شراره رخام به اظهارات لیلا حاتمی در برلین و بستری شدن جمشید مشایخی در بیمارستان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، چهاردهمین روز از اسفندماه ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به "واکنش شراره رخام به اظهارات لیلا حاتمی در برلین" و "بستری شدن جمشید مشایخی در بیمارستان" اشاره کرد.

نامزد‌های اسکار ۲۰۱۸ اعلام شد
ليست كامل برندگان مراسم اسکار 2018

مراسم اهدای نودمین دوره جوایز اسکار ۲۰۱۸ لحظاتی پیش در تالار کداک تیاتر شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد و مجمسه‌های طلایی به صاحبان خود رسید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مراسم اهدای نودمین دوره جوایز اسکار ۲۰۱۸ لحظاتی پیش در تالار کداک تیاتر شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد و مجمسه‌های طلایی به صاحبان خود رسید.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

برخی بازیگران حاضر نیستند نقش پدر و مادر را بازی کنند/نقش‌های خاکستری را به شدت دوست دارم////////////////////////دوشنبه
عده‌ای از بازیگران حاضر نیستند نقش آدمهای مسن را بازی کنند/دنبال نقش‌های خاکستری هستم

بازیگر فیلم "رگ خواب" گفت: یکی دیگر از دلایل کمرنگ شدن نقش خانواده در سینما کمبود بازیگران در سنین مختلف است و از سویی بازیگران از یک سنی که می گذرند دوست ندارند نقش پدر و یا مادر را بازی کنند.

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص کمرنگ شدن نقش خانواده در سینمای ایران گفت: کمرنگ شدن نقش خانواده در سینما را می توان از ابعاد متفاوتی بررسی کرد که یکی از بخش های اصلی آن نبود فیلمنامه و نوشته نشدن نقش برای این گروه سنی است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

حمایت‌های مسئولین فرهنگی از آثار ارزشی در حد شعار است/صهیونیست‌ها شمشیر دشمنی با ایران را از رو بسته اند+عکس//////////////////////دوشنبه
حمایت‌های مسئولین فرهنگی از آثار ارزشی در حد شعار است

بازیگر فیلم امپراطور جهنم گفت: صهیونیست ها شمشیر خود را برای ما از رو بسته اند. امریکایی ها و یارانشان دیگر باید چه طور نشان دهند که دشمن ما هستند؟ حال ما باید در زمینه فرهنگی برای صهیونیست‌ها شمشیر را از رو ببندیم.

کوروش زارعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که امسال فیلم "امپراطور جهنم" را در جشنواره فیلم فجر امسال داشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص صحبت های مطرح شده درخصوص سفارشی بودن این فیلم گفت: من اعتقاد دارم سفارش اتفاق بدی نیست. چه کسی گفته فیلم سفارشی بد است؟ شما به سینمای هالیوود نگاه کنید. تمام آثار هالیوودی به دنبال یک استراتژی و چشم انداز آینده نگرانه و کاملاً سفارشی ساخته می شود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

اشرف زاده
آلبوم وقت عاشقی اردیبهشت 97 منتشر می‌شود/ برای نوروز در شهرهای بم و محمودآباد کنسرت دارم

خواننده ماه و ماهی گفت: شهرهای محمود آباد، بم و چند شهر دیگر کنسرت هایی را اجرا خواهم کرد که اول و دوم فروردین در محمود آباد و 5 تا 8 فروردین در بم کنسرت برگزار می‌کنیم.

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره فعالیت های خود گفت: انتشار آلبوم "وقت عاشقی" به دلیل وسواس و حساسیت من برای کیفیت بهتر قطعات و ارائه به مخاطب عقب افتاد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

علی قمصری

علی قمصری روی صحنه می‌رود/ دیدار آهنگساز عبور با مخاطبانش در سنندج

کنسرت علی قمصری روز سه شنبه 15 اسفندماه ساعت 20:30 در سالن فجر سنندج روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، علی قمصری در جدیدترین سری کنسرت های استانی خود در سنندج روی صحنه رفته و با مخاطبان خود دیدار می کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 


واکنش شراره رخام به صحبت های لیلا حاتمی در برلین/یک هنرمند باید بداند در چه مکانی اظهار نظر می‌کند

بازیگر سریال "آرزوهای ناتمام" گفت: من به عنوان یک بازیگر باید در ابتدا هر نظری را در هر جایی ندهم و در ضمن حواسم باشد که اگر در مکانی امکان سوء استفاده از نظرم هست آن نظر را بیان نکنم.

شراره رخام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص صحبت های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین و حاشیه‌های بوجود آمده پس از آن گفت: در خصوص لیلا حاتمی در جشنواره برلین احساس می‌کنم این نوع واکنش‌ها و صحبت‌ها کاملاً مقطعی و گذرا است.

برای مشاهده این گفت و گو اینجا کلیک کنید.


تلویزیون در فراگیرکردن مستند در میان مخاطبان موثر است

مستندساز و مدیر سابق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: نقش تلویزیون را در بحث مستند بسیار پررنگ و حیاتی دانست و به اهمیت این رسانه در تولید، پخش و فراگیر کردن مستند در میان مخاطبان تلویزیون اشاره کرد.

علیرضا قاسم خان مستندساز باسابقه و مدیر سابق پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره تغییر و تحول سینمای مستند در سراسر دنیا و ضرورت توجه به این تغییرات در شبکه‌های تلویزیونی گفت: تلویزیون یکی از مهم‌ترین سفارش‌دهندگان و مصرف‌کنندگان مستند در سراسر دنیاست. این رسانه طبعاً به دلیل گستردگی طیف مخاطبینش باید بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را به بحث مستند، اختصاص دهد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.


جمشید مشایخی در بیمارستان بستری شد/ریه و کلیه آقای بازیگر در حال بررسی پزشکان

همسر جشمید مشایخی گفت: مشایخی کمی در ناحیه پا دچار ورم شده بود که معاینه دکتر متوجه شدیم در بخش ریه و کلیه دچار نوسان شده به همین خاطر امروز در بیمارستان بستری شد.

گیتی مشایخی همسر جمشید مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص آخرین وضعیت جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت کشور گفت: مشایخی کمی در ناحیه پا دچار ورم شده بود که معاینه دکتر متوجه شدیم در بخش ریه و کلیه دچار نوسان شده به همین خاطر امروز در بیمارستان بستری شد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.


وضعیت اکران نوروز ۹۷ مشخص نیست/تا آیین نامه معین نگردد تصمیمی اتخاذ نمی‌کنیم

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: وضعیت اکران نوروز امسال مشخص نیست و تا وقتی که اعضا جدید و همچنین آیین نامه معین نگردند نمی توان در مورد اکران نوروزی سینما تصمیمی اتخاذ کرد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص نتیجه جلسه امروز شورای صنفی گفت: امروز هیچ جلسه ای برگزار نشد و تا معلوم نشدن آیین نامه شورا و همچنین معرفی اعضای جدید جلسه ای صورت نخواهد گرفت.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

تمشک طلایی در دستان تام کروز/با بدترین‌های سینمای هالیوود آشنا شوید+عکس///////////////////////یکشنبه

تمشک طلایی در دستان تام کروز/با بدترین‌های سینمای هالیوود آشنا شوید

جوایز تمشک طلایی که معمولاً به تمشک طلایی کوتاه شده است جایزه‌ای برای شناخت بدترین فیلم‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جوایز تمشک طلایی که معمولاً به تمشک طلایی کوتاه شده است جایزه‌ای برای شناخت بدترین فیلم‌ها است.

این جایزه توسط جان ویلسن و مو مورفی ابداع شد. مراسم سالانه جوایز تمشک طلایی یک روز پیش از مراسم آکادمی اسکار برگزار می‌شود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *