مشکلات واحد‌های تولیدی ۲۵ سرمایه گذار استان مازندران بررسی شد / تعطیلی کارخانه‌ها به نفع هیچکس نیست

11:09 - 14 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۲۶۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی مشکلات واحد‌های تولیدی ۲۵ سرمایه گذار بررسی و دستورات لازم صادر شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد، رئیس کل دادگستری استان مازندران در دومین جلسه اقتصاد مقاومتی گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی ۲۵ سرمایه گذار بررسی و دستورات لازم صادر شد.

وی با بیان اینکه دادگستری استان مازندران از بخش تولید و کمک به سرمایه گذاران حمایت می‌کند، افزود: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و رئیس قوه قضاییه نیز دستورالعملی در این خصوص را صادر کرده است، دستگاه قضایی استان موظف به انجام این مساله هستند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: دادگستری استان با توجه به ادارات زیر مجموعه قوه قضاییه از جمله دادگاه‌ها و اداره ثبت می‌تواند در صدور و احکام ممانعت از ورشکستگی و نظارت بر اجرای احکام و اجرای ثبت بسیار تاثیر گذار باشد.

این مقام قضایی درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی نیز گفت: بنای دادگستری استان حمایت از بخش تولید و کمک به سرمایه گذارانی است که سرمایه خود را برای تولید گذاشته و می‌توانند در اقتصاد مقاومتی وایجاد اشتغال و تولید، نقش بسزایی داشته باشند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *