ارسال ۶ هزار پیامک و نامه نگاری با دستگاه‌های مختلف برای معرفی سامانه سجام/ بیش از یک هزار نفر در این سامانه ثبت‎نام کردند / کاهش ۷ درصدی آمار طلاق

0:00 - 12 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۱۹۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
درودگر گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی طرح دیده بان پیشگیری را با جدیت هر چه تمامتر دنبال می‌کند و تا کنون بیش از یک هزار نفر در استان در سامانه سجام نام نویسی کردند.

حجت الله درودگر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اظهار کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری آمار طلاق در نقاط مختلف این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از هفت درصد کاهش داشته است.


درودگر اظهار کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی طرح دیده بان پیشگیری را با جدیت هر چه تمامتر دنبال می‌کند و تا کنون بیش از یک هزار نفر در استان در سامانه سجام نام نویسی کردند. این معاونت با ارسال ۶ هزار پیامک، نصب بنر و پارچه نوشته در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر‌های مختلف استان و همچنین نامه نگاری و مکاتبه با دستگاه‌های مختلف نسبت به معرفی سامانه سجام اقدام کرد.


وی گفت: پیشگیری از وقوع جرم یک ضرورت ملی و اجتناب ناپذیرست و همه برای اجرایی شدن این امر که مدنظر رهبری است باید تلاش کنیم. سال گذشته دو سند همکاری بین دفتر امور اجتماعی استانداری و معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان مرکزی جهت همکاری متقابل در حوزه مبارزه با آسیب اجتماعی و کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی منعقد شده است. 

درودگر در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این سند وظایف همه دستگاه‌ها در راستای کاهش آسیب‌ها مشخص شد و همچنین سندی مجزا برای کاهش طلاق هم تنظیم شده است. نظارت بر اجرای این اسناد برعهده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم بود که بر این اساس بازرسی‌های متعدد از عملکرد آنان انجام گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *