تردد ۳ هزار اتوبوس گازسوز در سطح پایتخت/ برنامه ریزی برای خرید اتوبوس‌های گازسوز تولید داخل برای شهر تهران

8:02 - 13 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۱۳۷۶
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در حال حاضر ۳ هزار اتوبوس دیزلی که پیش از این گازسوز شده اند در سطح شهر تهران در حال تردد و فعالیت هستند.

اتوبوس پیمان سنندجی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: اتوبوس‌های گاز سوزی که اکنون در سطح شهر تهران در حال تردد هستند، اتوبوس‌های دیزلی بوده که طی سال‌های ۸۴ و ۸۵ به اتوبوس گاز سوز تبدیل شده اند. 

وی افزود: در حوزه بهره برداری از این نوع اتوبوس‌ها مشکلاتی وجود داشته و علت اصلی مشکلات نیز تغییر وضعیت اتوبوس‌ها از دیزلی به گازسوز بوده است. 

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه تعداد اتوبوس گازسوز در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند اظهارکرد: اکنون ۳ هزار اتوبوس گاز سوز در سطح شهر تهران در حال فعالیت هستند و تمام این اتوبوس ها، پایه دیزل بوده که به اتوبوس گازسوز تبدیل شده اند. 

سنندجی ادامه داد: این طور نیست که اتوبوس‌های گاز سوز تنها در نقاط خاصی از شهر تهران تردد کنند بلکه این اتوبوس‌ها در سراسر شهر مورد استفاده قرار می‌گرند.

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته به منظور خرید اتوبوس‌های گازسوز برای شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تولید کنندگان داخلی، اتوبوس‌های گاز سوزی را در داخل کشور تولید می‌کنند و در تلاش هستیم تا با بهره گیری از توان داخل، اقداماتی را برای خرید این اتوبوس‌ها در دستور کار قرار دهیم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *