معیشت تاکسیران‌ها در خطر است/ بهره گیری از تاکسی‌ها به عنوان سرویس مدرسه در منطقه طرح ترافیک

8:01 - 14 اسفند 1396
کد خبر: ۴۰۰۵۹۳
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: معیشت رانندگان تاکسی به علت رواج استفاده شهروندان از تاکسی‌های اینترنتی به خطر افتاده و رانندگان از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند.

تاکسی محسن پورسید آقایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: طی مدت زمان اخیر شاهد رواج استفاده شهروندان از تاکسی‌های اینترنتی برای تردد در سطح شهر هستیم و همین موضوع سبب ضربه وارد شدن به اقتصاد رانندگان تاکسی شده است. 

وی افزود: رواج استفاده از تاکسی‌های اینترنتی به معیشت رانندگان تاکسی ضربه وارد کرده و سبب شده درآمد رانندگان تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به لزوم حمایت از رانندگان تاکسی اظهارکرد: شهرداری تهران طی سال‌های اخیر برنامه‌هایی را در راستای حمایت از رانندگان تاکسی داشته و در تلاش هستیم این برنامه‌ها استمرار داشته باشد. 

پورسید آقایی در خصوص موضوعات مطرح شده مبنی بر عدم اختصاص طرح ترافیک ارزان قیمت به سرویس‌های مدارس خاطرنشان کرد: مقرر شده مدارسی که در محدوده طرح ترافیک واقع شده اند از تاکسی‌ها به عنوان سرویس مدرسه استفاده کنند. 

وی تاکید کرد: بسیاری از مدارس واقع در محدوده طرح ترافیک از تاکسی‌ها به عنوان سرویس مدرسه استفاده می‌کنند و این خودرو‌ها نیز مشکلی برای تردد در محدوده طرح ترافیک ندارند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *