آسیب رساندن فیلتر روغن های تقلبی به موتور خودرو

19:50 - 02 فروردين 1397
کد خبر: ۳۹۹۱۰۰
روغن موتور پس از مدتی با جذب ذرات اسیدی و دوده کیفیت خود را از دست می دهد این روغن با عبور از منافذ فیلتر روغن تصفیه می گردد و با این کار دوام روغن موتور افزایش می یابد اما نکته اینجاست که این فیلتر در صورتی که استاندارد نباشد چه آسیبی می تواند به خودروهای شما برساند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، روغن موتور پس از مدتی با جذب ذرات اسیدی و دوده کیفیت خود را از دست می‌دهد این روغن با عبور از منافذ فیلتر روغن تصفیه می‌گردد و با این کار دوام روغن موتور افزایش می‌یابد، اما نکته اینجاست که این فیلتر در صورتی که استاندارد نباشد چه آسیبی می‌تواند به خودرو‌های شما برساند. برخی فروشندگان تمایل زیادی به ارایه این نوع کالا‌های غیر استاندارد خارجی دارند چرا که قیمت این کالا‌ها مشخص نبوده و طبعا" می‌تواند سود زیادی برای فروشنده به همراه داشته باشد.
 
آسیب رساندن فیلتر روغن های تقلبی به موتور خودرو

این فروشندگان صرفا" در جهت تامین سود شخصی، مصرف این کالا‌ها را به مشتریان توصیه میکنند و مصرف کنندگانی که آگاهی کافی از مرغوبیت این گونه کالا‌ها نداشته باشند به گفته فروشنده اعتماد نموده و از فیلتر روغن‌هایی که تحت عنوان فیلتر روغن خارجی و بدون علامت استاندارد می‌باشد استفاده می‌کنند.

در این بخش تصاویری از نمونه‌های این فیلتر‌ها را به همراه موجب خسارات جبران ناپذیری که به موتور خودرو وارد کرده اند مشاهد می‌کنید.
 
آسیب رساندن فیلتر روغن های تقلبی به موتور خودرو
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *