وکیل ترامپ پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن را تأیید کرد

10:39 - 25 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۸۱۶
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که وکیل ترامپ پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی برای مخفی ماندن روابط نامشروع ترامپ را تأیید کرد.

وکیل ترامپ پرداخت حق‌السکوت در ازای مخفی ماندن روابط نامشروع ترامپ را تأیید کردبه گزارش گروه بین‌الملل ، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که وکیل ترامپ پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی برای مخفی ماندن روابط نامشروع ترامپ را تأیید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه «میشل کوهن» شب گذشته به «نیویورک تایمز» گفته است که 130 هزار دلار از پول خودش به «استفانی کلیفورد» که زمانی گفته بود با ترامپ رابطه نامشروع داشته پرداخت کرده است.

وکیل ترامپ در گفتگو با این روزنامه آمریکایی پرداخت پول به بازیگر فیلم‌های مستهجن و غیراخلاقی را قانونی دانسته اما از پرداختن به جزئیاتی مانند دلیل پرداخت و یا اینکه آیا ترامپ از پرداخت این پول آگاه بوده یا خیر خودداری کرده است.

ماه گذشته نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، مبلغ 130 هزار دلار به یک بازیگر زن فیلم‌های غیراخلاقی پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با دونالد ترامپ را مخفی نگه‌ دارد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *