تنگه ابوقریب، مخاطب را با خود به سالهای دفاع مقدس برد/ هنرمندان و اهالی رسانه لازم و ملزوم هم هستند

15:00 - 25 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۶۴۶۱
بازیگر سینما گفت: نمی توان درباره رویکرد مدیریتی جشنواره درباره چنین تصمیمی قضاوت کرد و از طرفی هم نباید از تلاش اصحاب رسانه درباره هنرمندان چشم پوشی کرد. اصحاب رسانه مورد تشویق هنرمندان هستند و رسانه ها و هنرمندان اعم از جوان و پیشکسوت لازم و ملزوم هم هستند.

با جشنواره سی وششم فیلم فجر سینما شکل دیگری پیدا کرد/ در فیلم های امسال جشنواره الفاظ ناپسند وجود نداشت/  دقیق ترین جزئیات را به درستی اطلاع رسانی می کند///چهارشنبهرسول توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره فیلم های جشنواره سی و ششم فیلم فجر گفت: حضور فیلم های دفاع مقدسی در این دوره ملموس بود همچنین در بعد کمدی "خجالت نکش" به کارگردانی رضا مقصودی تم سیاسی و طنز داشت.

وی در همین راستا افزود: با توجه به این که در سالهای دفاع مقدس حضور داشتم و با آن آشنایی دارم فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" مخاطب را با خود به صحنه های دفاع در آن سالها می برد و به اعتقاد من از این نظر "تنگه ابوقریب" بسیارخوب است.

این بازیگر به وضعیت خوب فیلم ها در دوره سی و ششم فیلم فجر اشاره و اظهار کرد: بازی ها در این دوره بسیار خوب شده بود. 40 سال در سینما فعال هستم و می بینم که در این دوره عوامل فیلم ها به کار خود علاقمند هستند، طراحی صحنه، گریم ها و دیالوگ ها خوب انجام شده بودند.

توکلی درباره جدایی اصحاب رسانه از هنرمندان در جشنواره سی ششم فیلم فجر خاطرنشان کرد: نمی توان درباره رویکرد مدیریتی جشنواره درباره چنین تصمیمی قضاوت کرد و از طرفی هم نباید از تلاش اصحاب رسانه درباره هنرمندان چشم پوشی کرد. اصحاب رسانه مورد تشویق هنرمندان هستند و رسانه ها و هنرمندان اعم از جوان و پیشکسوت لازم و ملزوم هم هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *