با فیلم و مشاوره که نمی‌شود بازیکنان تیم ملی را انتخاب کرد!/ هیچ کدام از 5 بازیکن رعد پدافند، شایستگی حضور در لیست نهایی تیم ملی را ندارند

10:27 - 15 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۳۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان گفت: کولاکوویچ کاری به لیگ ندارد و بر اساس فیلم‌ها و مشاوره‌ها بازیکنان را انتخاب می‌کند و قطعا نمی‌شود با فیلم و مشاوره بازیکن انتخاب کرد.

فرهاد نفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص لیست 40 نفره تیم ملی والیبال اظهار داشت: لیستی که برای سفر به آمریکا منتشر شده مربیان تیم ملی انتخاب کردند اما باید این لیست با دقت بیشتری انتخاب می‌شد.

وی ادامه داد: برخی بازیکنان که دعوت شدند شایستگی حضور در این لیست را ندارند و برخی دیگر از بازیکنان می‌توانستند در این لیست حاضر باشند. به نظر من دلیل این اتفاق، انتخاب‌های سلیقه‌ای مربیان بوده است.

سرمربی تیم رعد پدافند در خصوص عدم حضور کولاکوویچ در ایران تصریح کرد: ولاسکو از روزی که به ایران آمد عملکرد تیم‌های باشگاهی را زیر نظر داشت و لیگ را از نزدیک تماشا می‌کرد و همین مسئله باعث شد بازیکنان خوبی را دعوت کند اما کولاکوویچ کاری به لیگ ندارد و بر اساس فیلم‌ها و مشاوره‌ها بازیکنان را انتخاب می‌کند و قطعا نمی‌شود با فیلم و مشاوره بازیکن انتخاب کرد.

نفرزاده در پاسخ به این که سوال که از 5 بازیکن تیم رعد پدافند که در لیست اولیه تیم ملی حضور دارند کدام یک از آنها شایستگی حضور در لیست نهایی تیم ملی را دارند، اظهار داشت: از 5 بازیکن رعد پدافند هیچ کدام از آنها شایستگی حضور در لیست نهایی تیم ملی را نداند. چون این بازیکنان پختگی و تجربه لازم را هنوز ندارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *