لاف‌زنی صهیونیستی/ فایل‌هایی که نتانیاهو را به «هذیان‌گویی» و «توهم» واداشته است

12:17 - 10 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۲۰۶۵
دسته بندی: سیاست
نتانیاهو این روز‌ها با مشکلات عدیده‌ای چه در داخل اراضی اشغالی بواسطه فساد‌های اقتصادی‌اش، و چه در خارج از آن بواسطه جنایت‌های رژیم تحت امرش، مواجه است؛ بنابراین توهمات او قابل درک است.

نتانیاهوبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی دوشنبه شب مدعی شد «نتانیاهو در دیدار با پوتین گفته در صورتی که جامعه بین‌المللی اقدامی برای توقف حضور نظامی ایران در سوریه و ساخت کارخانه‌های موشک‌های نقطه‌زن در لبنان انجام ندهد، اسرائیل اقدام نظامی خواهد کرد».

نتانیاهو این روز‌ها با مشکلات عدیده‌ای چه در داخل اراضی اشغالی بواسطه فساد‌های اقتصادی‌اش، و چه در خارج از آن بواسطه جنایت‌های رژیم تحت امرش، مواجه است؛ بنابراین توهمات او قابل درک است.

اعتراف پسر به فساد پدر!
چندی پیش بود که فایل صوتی «یاییرنتانیاهو» پسر بنیامین نتانیاهو، منتشر شد. فایلی که حکایت از فساد اقتصادی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داشت. پسر نتانیاهو در آن فایل خطاب به «اوری مایمون»، پسر یک سرمایه‌دار گازی صهیونیستی یادآوری می‌کند که پدر نخست‌وزیرش چگونه برای انتفاع آن‌ها فساد اقتصادی مرتکب شده است.

عصبانیت نتانیاهو از افشای مشکلات روانی همسرش
همچنین یک فایل صوتی دیگر نیز به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، که به افزایش تشویش و اوهام‌پردازی نتانیاهو دامن زده است؛ فایلی که نشان می‌دهد «سارا نتانیاهو» همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال فریاد زدن و ابراز ناراحتی از وضع زندگی خود است! نتانیاهو به قدری از انتشار این فایل عصبانی شده که دستور داده عاملان انتشار آن در فضای مجازی دستگیر شوند.

به همه این موارد که موجب توهمات نتانیاهو شده است، باید فشار جهانی بواسطه موضوع انتقال پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی از «تل‌آویو» به «قدس» و نگرانی و انزوا نتانیاهو از این امر را هم اضافه کرد.

لاف‌زنی نتانیاهو
اما پیرامون لاف‌زنی نتانیاهو درخصوص اقدام نظامی علیه ایران و متحدان منطقه‌ای‌اش، گرچه اینگونه لاف‌زنی‌های مقامات صهیونیستی مسبوق به سابقه است و مصداق همان ضرب‌المثل معروف ایرانی است، اما فقط کافی است ذهن مشوش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را متوجه اتفاقی کنیم که ۲۱ سال پیش یعنی در سال ۱۹۹۷ رخ داد و طی آن رژیم صهیونیستی در جریان عملیاتی موسوم به «کشتار الانصاریه» متحمل شکست سنگینی در مقابل حزب الله لبنان شد.

تکنولوژی پیشرفته‌ای که حزب‌الله لبنان ۲۱ سال پیش به آن مجهز بود 
در جریان عملیات موسوم به «کشتارالانصاریه» در جنوب لبنان که مستند آن چندی پیش تحت عنوان «باتلاق اسرائیل در جنوب» منتشر شد، نیرو‌های حزب‌الله در سال ۱۹۹۷ با بکارگیری یک تکنولوژی پیشرفته به راحتی توانستند با شنود مکالمات میان دو خلبان صهیونیستی، عملیات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها را خنثی کنند و ۴۰ کماندوی متجاوز صهیونیستی را به درک بفرستند.

همانطور که اشاره شد عملیات فوق‌الذکر در سال ۱۹۹۷ یعنی ۲۱ سال پیش رخ داد یعنی در زمانی که قدرت حزب‌الله لبنان یک سوم قدرت فعلی این نیروی مردمی هم نبود؛ بنابراین نتانیاهو که این روز‌ها به تهدید ایران و همپیمانانش مبادرت می‌ورزد باید تاریخ قطور شکست‌های مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی را در دو دهه اخیر مرور کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *