پیگیری بیش از ۲۶۰ پرونده واحد تولیدی در کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری/دستگاه قضایی با سوء استفاده کنندگان از تسهیلات برخورد جدی خواهد داشت

12:02 - 06 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۰۶۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه دستگاه قضایی با سوء استفاده کنندگان از تسهیلات برخورد جدی خواهد داشت از پیگری بیش از ۲۶۰ پرونده واحد تولیدی در کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد.

ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردببل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهار کرد: ارتباط و آشنایی دوسویه بین صنعت و قضا موجب افزایش اعتماد و اطمینان می‌شود و می‌تواند از مشکلات جدی نظیر توقیف اموال، بسته شدن کارخانجات و... جلوگیری کند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: تا به امروز با برگزاری منظم جلسات حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اتاق بازرگانی به ۲۶۰ پرونده واحد‌های تولیدی در طول ۳ سال رسیدگی و دستورات لازم برای حل مشکلات واحد‌های مربوطه صادر شده است.

عتباتی گفت: با ایجاد فضای مناسب سرمایه‌گذاری قطعا مشکل اشتغال بسیاری حل خواهد شد در این راستا باید اعتماد سازی نسبت به بخش خصوصی افزایش یابد تا مشکلات حل شود با تشکیل شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت فاصله بین صنعتگر، سرمایه گذار و تولید کننده را با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی از بین رفته است.

وی با اشاره به اینکه حمایت دستگاه قضایی از فعالان اقتصادی منوط به عملکرد دو طرف بوده است تصریح کرد: تا جایی که مشکل قانونی وجود نداشته باشد از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

این مقام قضایی ادامه داد: نگاه بانک و بانک داری به بخش تولید نباید صرفا کسب درآمد باشد بانک‌ها علاوه بر ارائه تسهیلات باید بر کار عامل نیز نظارت داشته باشند چرا که دستگاه قضایی برخورد جدی با سوء استفاده کنندگان از تسهیلات خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *