دربی والیبال آذربایجان برای تماشاگران لذت‌بخش بود/ شانس با شهرداری ارومیه یار نبود

9:31 - 05 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۰۴۳۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: دربی والیبال آذربایجان قطعا برای تماشاگران حاضر در سالن، لذت‌بخش بود.

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیمش مقابل شهرداری ارومیه از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در 2 ست اول این دیدار، بازی را خوب شروع کردیم و نتیجه مدنظر هم کسب شد.

وی ادامه داد: اما در شروع ست سوم، چندان عملکرد خوبی نداشتیم و این مسئله باعث شد تا ما نتیجه را واگذار کنیم. البته تیم شهرداری ارومیه هم به خوبی بازی کرد و حتی در ست پایانی، تقریبا 2 تیم پایاپای پیش می‌رفتند. قطعا دربی والیبال آذربایجان برای تماشاگران حاضر در سالن لذت بخش بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در ارتباط با عملکرد شهرداری ارومیه در لیگ برتر گفت: به هرحال این تیم تمام تلاشش را برای کسب نتیجه انجام داده است اما متاسفانه شانس با آنها یار نبود. در دیدار مقابل ما هم عملکرد خوبی داشتند اما شهرداری تبریز برای تثبیت جایگاه دومی جدول، مجبور بود تا 3 امتیاز را کسب کند.

بناکار در رابطه با مصدومیت بازیکنان تیمش افزود: مصدومیت بازیکنان هم جزو والیبال است، چند بازیکن مصدوم ما به مسابقات رسیدند. اما زمان لازم است تا این بازیکنان به آمادگی کامل برسند، سعی می‌کنیم در 3 دیدار پایانی لیگ بتوانیم با تمام توان بازی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *