حضور در بلغارستان هنوز نهایی نشده است/ «محرابی» اصلا آماده نیست!

8:06 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۷۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی بوکس معتقد است «سجاد محرابی» بوکسور باتجربه کشورمان از آمادگی لازم برخوردار نیست و کادر فنی در این وزن روی بوکسور دیگری حساب باز می‌کند.

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص حضور تیم ملی بوکس در کمپ تمرینی و تورنمنت بلغارستان اظهار داشت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست ما در خواست حضور در این کمپ تمرینی و تورنمنت را دادیم اما به احتمال فراوان تنها در مسابقات شرکت می‌کنیم که البته آنهم هنوز نهایی نشده است.البته اواخر سال جاری هم تورنمنت جاده ابریشم در باکو برگزار می‌شود که درخواست کردیم در این مسابقات هم باشیم و باید ببینیم کار به کجا می‌کشد.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص آسیب دیدگی پدیده بوکس ایران اظهار کرد: سجاد محمدپور مصدوم است و با توجه به زمانی که تا تورنمنت بلغارستان باقی مانده احتمال دارد به این رقابت‌ها برسد.

وی با بیان این مطلب که احسان روزبهانی تا یکی دو هفته آینده به آلمان سفر خواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه احسان ویزای شینگن دارد، می‌تواند از آلمان به تیم ملی در بلغارستان اضافه شود. البته باید با او صحبت کنیم و ببینیم تکلیف چه می‌شود و اگر نتواسنت در تورنمنت بلغارستان حاضر شود، یک نفر را جایگزین وی خواهیم کرد.

احدی در پاسخ به این سوال که تکلیف گل‌آرا و محرابی در تیم ملی چه می‌شود، گفت: فروتن گل آرا با ما تمرین می‌کند اما سجاد محرابی یک بار در بازی تمرینی شرکت کرد و اصلا آماده نبود و با تیم ملی هم تمرین نمی‌کند. کادر فنی تیم ملی برای وزن 75 کیلوگرم روی شاهین موسوی برنامه ریزی کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *