منتظر جواب شکایتمان از داور بازی با پدیده هستیم/ برای استفاده از کرار عجله نمی‌کنیم

17:00 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۵۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم صنعت نفت گفت: برای استفاده از جاسم کرار عجله نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، اخبار ضدو نقیض در مورد وضعیت جاسم کرار باعث شد تا از مربی تیم صنعت نفت در مورد آخرین وضعیت این بازیکن عراقی بپرسیم.
 
علی نظرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این خصوص اظهار داشت: کرار چند روزی است که با ما تمرین می‌کند و در ظاهر مشکلی ندارد ولی او برای ما بازیکن مهم و تاثیرگذاری است. از این رو برای استفاده از او عجله نخواهیم کرد. ما تا روز بازی با پارس جنوبی منتظر می‌مانیم و در آن روز با توجه به نظر پزشک تیم تصمیم خواهیم گرفت.

وی در خصوص وضعیت تیم صنعت نفت برای بازی با پارس جنوبی گفت: شرایط تمرینات بسیار خوب است و با قدرت برای بازی با این حریف سرسخت تلاش می‌کنیم. امیدوارم نتیجه این بازی به شکلی رقم بخورد که ما جایگاه خود را تغییر داده و به جایگاه قبلی‌مان برسیم.

مربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: شرایط جدول بسیار پیچیده و حساس است، به شکلی که با یک باخت یا یک برد تغییرات زیادی در جدول به وجود می‌آید. امتیازات به هم نزدیک است و نتایج تیم‌ها روی جایگاه همه رقبا تاثیر دارد. امیدوارم در بازی با پارس جنوبی امتیاز لازم را بگیریم تا تغییرات جدول به نفع ما باشد.

نظرزاده در مورد شکایت از داور بازی با پدیده گفت: ما شکایتی را ارائه دادیم چرا که معتقدیم داور آن بازی بسیار بد سوت زد و پنالتی ما را نگرفت. در بازی که ما یک بر صفر بازنده شدیم، چنین اشتباهی بسیار سنگین است. البته هنوز جوابی نگرفتیم و منتظریم تا در خصوص این شکایت ما را مطلع کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *