تحلیلگر آمریکایی دست به افشاگری زد؛ ترامپ بسیار شرورتر از نیکسون

11:50 - 17 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۳۹۷
افشاگر اسناد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) می‌گوید که دونالد ترامپ این کشور در بسیاری از زمینه‌ها بسیار شرور‌تر از «ریچارد نیکسون» رئیس جمهور اسبق این کشور است.

ترامپ بسیار شرورتر از ریچارد نیکسونبه گزارش گروه بین‌الملل ، افشاگر اسناد پنتاگون می‌گوید که دونالد ترامپ در بسیاری از زمینه‌ها بسیار شرور‌تر از «ریچارد نیکسون» است. 

«دانیل السبرگ» که 50 سال پیش به دلیل افشای اطلاعات طبقه‌بندی شده پنتاگون به حبس ابد محکوم شده می‌گوید ترامپ از بسیاری جهات خطرناک‌تر و شروتر از «ریچارد نیکسون» است.

این تحلیلگر سابق نظامی 86 ساله با اشاره به موضع ترامپ در برابر رسانه‌های آمریکایی گفت: برخلاف نیکسون، دونالد ترامپ رسانه‌ها را شیطانی معرفی کرده و سعی در تضعیف آنها دارد.

السبرگ  می‌افزاید: آنچه که ما تاکنون نداشته‌ایم رئیس جمهوری است که به شیوه ترامپ رسانه‌ها را شیطانی معرفی کرده و می‌گوید که آنها اخباری علیه وی منتشر می‌کنند.

این افشاگر پنتاگون در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه بخش‌های دیگر در صدد مقابله با موضع‌گیری ترامپ در برابر رسانه‌ها نیستند می‌گوید: اگر ترامپ موفق است بدان معنی است که دموکراسی آمریکا با تهدید مواجه است.

 

 


برچسب ها: آمریکا پنتاگون

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *