ضیایی از داورزنی مشورت می‌گیرد اما تصمیم‌گیرنده اصلی رئیس فدراسیون است/ به قرارداد با کولاکوویچ پایبندیم

11:06 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیر فدراسیون والیبال گفت: تصمیم‌گیرنده اصلی در فدراسیون والیبال ضیایی است چون او ریاست این فدراسیون را بر عهده دارد.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که احتمال بازگشت ولاسکو به ایران و قبول سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران توسط وی وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: در حال حاضر ما با کولاکوویچ یک سال دیگر قرارداد داریم و به این قرارداد هم پایبندیم. ضمن این که اگر ولاسکو دوست داشت با تیم ملی والیبال ایران کار کند که نمی‌رفت.

وی ادامه داد: برای بازگشت ولاسکو هم شرایط دو طرف مهم است و اصلا مشخص نیست که این مربی خودش تمایلی به بازگشت به ایران دارد یا خیر. ضمن این که همانطور که گفتم ما یکسال دیگر با کولاکوویچ قرارداد داریم
افشاردوست در خصوص این که در پست دبیری فدراسیون والیبال ابقا خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: برای انتخاب هیئت رئیسه و دبیری فدراسیون باید مجمع عمومی برگزار شود. ضمن این که ضیایی حکم سرپرستی دبیری را برای من صادر کرده است.

دبیر فدراسیون والیبال در مورد این که با توجه به این که زمان کلیپ ضیایی در مجمع این فدراسیون بیشتر از 10 دقیقه بود چرا به وی تذکری داده نشد، گفت: کلیپ ضیایی 9 دقیقه و 20 ثانیه بود. من به همه کاندیداها تذکر دادم و تفاوتی بین آنها قائل نشدم.

وی درباره این که آیا داورزنی دخالتی در تصمیمات فدراسیون والیبال خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: ضیایی سابقه مدیریتی زیادی دارد حدود 10 سال هم نایب رئیس فدراسیون والیبال بوده و از اتفاقات این رشته باخیر است اما به هر حال داورزنی در فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا سمت دارد و می توان از این پتانسیل به خوبی استفاده کرد. آن چیزی که مسلم است ضیایی از داورزنی کمک خواهد گرفت اما تصمیم‌گیرنده اصلی خودش است. چون او ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *