نتیجه دور رفت مقابل شهرداری تبریز را جبران کردیم/ انتظار یک بازی پایاپای را داشتیم

9:44 - 02 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۶۳۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: به خوبی توانستیم نتیجه دور رفت مقابل شهرداری تبریز را با حضور پرشور هواداران تبریزی، جبران کنیم.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در رابطه با پیروزی تیمش مقابل شهرداری تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما بازی بسیار سختی مقابل تیم شهرداری تبریز انجام دادیم و انتظار داشتیم تا یک بازی خیلی حساس و پایاپای داشته باشیم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز بازیکنان و کادرفنی قدرتمندی دارد و نتایج این تیم در دور رفت نشان می‌دهد که تیم منسجمی است و به راحتی می‌تواند برای تمامی تیم‌های لیگ برتری، خطرناک باشد.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران تصریح کرد: تمام بازیکنان تیمم برای دیدار با شهرداری تبریز بسیار با انگیزه بودند. چون ما در دور رفت هم مقابل این تیم در تهران نتیجه را واگذار کرده بودیم و به همین علت، سعی داشتیم تا نتیجه دور رفت را جبران کنیم.

اکبری افزود: تمامی برنامه‌هایی که به بازیکنان تیمم برای دیدار با شهرداری تبریز گفته بودم، به خوبی پیاده شد و توانستیم در تبریز این تیم را شکست دهیم. امیدوارم این پیروزی زمینه خوبی باشد تا در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *