کرانچار: بعد از گل سایپا به خودمان آمدیم/ در هفته‌های گذشته می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم

18:51 - 01 دی 1396
کد خبر: ۳۷۹۵۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قبل از گلی که از سایپا دریافت کردیم، بازیکنان ما آن جسارتی را که باید داشته باشند، به نمایش نگذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی ، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سایپا که با تساوی یک بر یک همراه بود، اظهار داشت: تیم ما عالی بود، به خصوص در نیمه دوم و کاملاً مشهود بود که در نیمه اول بازی شانه به شانه بود و موقعیت آنچنانی ایجاد نشد. به نظرم قبل از گلی که از سایپا دریافت کردیم، بازیکنان ما آن جسارتی را که باید داشته باشند، به نمایش نگذاشتند. آنها پس از دریافت گل به خودشان آمدند و توانستند موقعیت‌های بهتری خلق کنند. به‌هرحال خوب است که ما با یک امتیاز به اصفهان برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: آنچه برای من در این بازی بسیار اهمیت دارد، این است که توانستیم بازی یک بر صفر را برگردانیم و به مساوی برسیم. درست مثل بازی با پرسپولیس که دو بار عقب افتادیم و بازی را به تساوی کشاندیم. این نمایش ما را برای آینده امیدوارتر می‌کند و به نظرم می‌توانیم برای بازی‌های آینده امید بیشتری برای پیروزی داشته باشیم.

کرانچار با تمجید از عملکرد مهدی شریفی بازیکنی که به تازگی به این تیم بازگشته است، گفت: در این مسابقه از شریفی استفاده کردیم که بازیکنی تکنیکی محسوب می‌شود. او پس از دوره‌ای که در تراکتورسازی حضور داشت امروز بازگشت خوبی به سپاهان داشت. بی‌تردید پویایی این بازیکن به تحرک رو به جلوی تیم کمک زیادی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا از تعویض‌های خود در این مسابقه راضی بوده است یا خیر؟ تصریح کرد: ما حسین پاپی را سمت راست گذاشتیم که با سرعت حرکت کند، چون می‌دانستیم می‌تواند در این سمت عملکرد خوبی داشته باشد که چنین اتفاقی نیز رخ داد. از نویدکیا هم در وسط زمین استفاده کردیم تا بتواند با پخش توپ مناسب آرامش را به تیم بازگرداند. با این حال سه چهار فرصت گل‌زنی هم ایجاد کرد که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. من از تعویض‌های امروز خود راضی بودم.

وی در مورد حمایت هواداران این تیم از او، با وجود کسب نتایج ضعیف خاطر نشان کرد: ما در هفته‌های گذشته می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. خسروی (دروازه‌بان سپاهان) با وجود گلی که به آن صورت دریافت کرد و با وجود جوانی خود توانست به خوبی از دروازه سپاهان محافظت کند. ما با وجود اینکه نتایج خوبی کسب نکردیم هواداران از حمایت تیم دست نکشیدند و تیم واقعاً زحمت می‌کشد که هواداران را راضی‌تر کند. فکر می‌کنم باید تلاش کنیم با نتایج بهتر هواداران خود را راضی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *